Obama nyert! Hogyan tovább?

A frissen megválasztott amerikai elnök Barack Obama tervezett politikájának üzleti kihatásairól szóló értékelést jelentettetek meg a Hill & Knowlton washingtoni szakértői.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az "Obama nyert! Hogyan tovább?" című kiadvány lényegbe vágó, a kommentárok alapján összeállított belső elemzés, amely bemutatja Barack Obama megválasztásának és az eddigi kommunikációjának várható hatásait. Az új elnök kijelentéseire, a politikai hírszerzésre és a belső értékelésekre alapozva az anyag részletes értékelést ad az új adminisztráció terveiről, különös tekintettel az egészségügy, a technológia, az energia- és környezetvédelem, a pénzügyi szolgáltatások, a foglalkoztatás, a kereskedelem és adópolitika, a közlekedés és az infrastruktúra területén.

A kiadvány bemutatóján Michael Kehs, a Hill & Knowlton washingtoni lobbicsoportjának főnöke hangsúlyozta: "Ez a történelmi esemény az Egyesült Államok és a világ összes gazdasági szereplőjére mély hatást gyakorol majd. A most megválasztott Obama elnök 11 héttel hivatalba lépése előtt az átmeneti időszakra felállított csapatával arra készül, hogy kormányozzon. A gazdasági élet szereplőinek ki kell használni ezt az időt, hogy alaposan végiggondolják a kihívásokat és a lehetőségeket, hogy a tervezett változásokra adandó válaszok még az új adminisztráció hivatalba lépése előtt megszülessenek. Bízunk abban, hogy az Obama nyert! Hogyan tovább? kiadványunk hasznos segítség lesz erre az időszakra.

A kiadvány letölthető Hill & Knowlton honlapjáról

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo