Nőtt a termékforgalom

Januárban a termék export és import is nőtt. A kettő különbözete az előzetesesen közölt adatnál kisebb, 19 milliárd forint. Kevesebb, mint egy éve.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Januárban a külkereskedelmi termékforgalom hiánya 80 millió eurót, 19 milliárd forintot tett ki, ami 140 millió euróval, 36 milliárd forinttal alacsonyabb a 2007 januárinál - közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH). A korábban közölt előzetes adatok 71 millió eurós passzívumot mutattak. Az első hónapban a kivitel volumene 19, a behozatalé 15 százalékkal nőtt az előző év azonos hónapjához képest.

Folyó áras forintadatokból számítva az export értéke 18, az importé 15 százalékkal bővült, euróban a növekedés üteme 17, illetve 14 százalékos volt. A külkereskedelemi termékforgalom hiánya 2007-ben 308 millió euró, 78 milliárd forint volt, szemben az előzetes becslés szerinti 443,5 millió euróval, és az egy évvel korábbi 2,379 milliárd euróval. Tavaly decemberben a hiány 170,2 millió euró, egy évvel korábban, 2006 decemberében pedig 127,9 millió euró volt.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo