Négymillió forint hátrányos helyzetű gyermekeknek

A tavalyi év második felében több mint négymillió forintot gyűjtöttek a Tesco vásárlói és alkalmazottai a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat számára „Az Év Támogatottja 2003” program keretében.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A Tesco „Az Év Támogatottja 2003” programja során az ország hat városának tizenöt gyermekintézményét támogatta a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálaton keresztül. Az ország 33 Tesco hipermarketében és a kisebb méretű boltjaiban egyaránt kiállított gyűjtőládákban több mint négymillió forint gyűlt össze 2003. júliusától decemberig. A legnagyobb összeget, több mint kétszázezer forintot a békéscsabai hipermarket vásárlói dobták az urnába, ám kiemelkedő volt budaörsi, miskolci, egri, pécsi és tatabányai vásárlók részvétele is: valamennyi áruházból közel kétszázezer forint jutott a támogatott intézményekhez.



A Tesco tapasztalatai szerint az adakozó kedv abban az időszakban volt különösen nagy, amikor amúgy is többet foglalkozunk embertársainkkal, és nagyobb figyelmet szentelünk a társadalom problémáinak: decemberben, a karácsonyi időszakban összesen kilencszázezer forintot adományoztak a Tesco vásárlói és alkalmazottai, míg a korábbi hónapokban átlagosan félmilliót.



A kedvező vásárlói fogadtatás hatására a Tesco-Globál Áruházak Rt. „Az Év Támogatottja” program folytatását tervezi 2004-ben is.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo