Négy év alatt 100 ezer ügyfél

A Raiffeisen Bank nem is olyan régen, alig négy éve indította el lakossági üzletágát, és nemrégiben köszöntötte 100 000. ügyfelét. A szerencsés ügyfél - egy Nyugat-magyarországi falu lakosa - elmondása szerint egy hiteliroda tanácsára választotta a Raiffeisen Bankot.

A magyar Raiffeisen Bank fennállásának tizenöt éve alatt egyenletesen növekedett, s mára a magyar pénzügyi szféra egyik meghatározó, univerzális pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó szereplőjévé vált.
1999 év elején indította el lakossági üzletágát, melyeket folyamatosan új termékekkel, szolgáltatásokkal bővített. Ez alatt a négy év alatt a bank évről évre megkétszerezte lakossági ügyfeleinek számát, amely így 2002. októberére átlépte a százezret.

A Raiffeisen Bank lakossági üzletágának alap szolgáltatásai a lekötés nélkül is betéti szintű kamatot biztosító Raiffeisen Értékszámla és a Személyi Kölcsön. A bank azonban a kezdetektől kiemelt hangsúlyt fektet az egyéb befektetési és biztosítási termékek értékesítésére is, továbbá a lakáshitelek területén nyújtott szolgáltatások – elsősorban gyorsaságuk és gördülékenységük miatt – szintén nagymértékben hozzájárultak a jelenlegi, folyamatosan növekvő ügyfélszámhoz.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo