A magyar Raiffeisen Bank fennállásának tizenöt éve alatt egyenletesen növekedett, s mára a magyar pénzügyi szféra egyik meghatározó, univerzális pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó szereplőjévé vált.
1999 év elején indította el lakossági üzletágát, melyeket folyamatosan új termékekkel, szolgáltatásokkal bővített. Ez alatt a négy év alatt a bank évről évre megkétszerezte lakossági ügyfeleinek számát, amely így 2002. októberére átlépte a százezret.
A Raiffeisen Bank lakossági üzletágának alap szolgáltatásai a lekötés nélkül is betéti szintű kamatot biztosító Raiffeisen Értékszámla és a Személyi Kölcsön. A bank azonban a kezdetektől kiemelt hangsúlyt fektet az egyéb befektetési és biztosítási termékek értékesítésére is, továbbá a lakáshitelek területén nyújtott szolgáltatások – elsősorban gyorsaságuk és gördülékenységük miatt – szintén nagymértékben hozzájárultak a jelenlegi, folyamatosan növekvő ügyfélszámhoz.
Négy év alatt 100 ezer ügyfél
A Raiffeisen Bank nem is olyan régen, alig négy éve indította el lakossági üzletágát, és nemrégiben köszöntötte 100 000. ügyfelét. A szerencsés ügyfél - egy Nyugat-magyarországi falu lakosa - elmondása szerint egy hiteliroda tanácsára választotta a Raiffeisen Bankot.
Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?
Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!
2025. június 25. 15:30
Véleményvezér

Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek
A lengyelek hírét sem hallották az ukrán maffiának.