Nagyon kell nekünk az LCD-tévé!

Kelet-Európa a leggyorsabban bővülő televíziós piac a világon - állapította meg elemzésében a DisplaySearch. A terület vezető piackutató cége szerint a világ tv-piaca 24 százalékkal fog növekedni 2007-2012 között, 42,9 millió darabról 53,1 millióra. Ezen belül a kelet-európai piacon 31 százalékkal 15,4 millióra bővül az eladás 2012-re.

A piackutatók szerint különösen a lapos képernyőjű televíziók iránt növekszik a kereslet a régióban, olyan ütemben, mint Japánban és Nyugat-Európában nőtt 2005-ben és 2006-ban. (Érdekes módon, a labdarúgó-EB nem hozta el a várt nagy kereslet-növekedést...)

Az elemzés kitér arra is, hogy Nyugat-Európában a hagyományos katódsugaras képernyős készülékek mindössze 5 piaci részesedéssel bírnak, s 2010-ben teljesen el fognak tűnni a piacról.

Európa egészében a Samsung vezet a LCD-kijelzős televíziók piacán, 30 százalékos részesedéssel, a második a Philips 15,7 százalékkal.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo