Mitől lesznek boldogok a munkavállalók?

Változnak a prioritásaink: egy kutatás szerint az, hogy ott maradunk-e a munkahelyünkön vagy felmondunk, már nem elsősorban szakmai és karrierszempontok alapján dől el, azaz nem azon múlik, hogy mit csinálunk a megélhetésünkért, hanem azon, hogy a munkahelyi körülményeink egyeznek-e azzal, hogyan akarunk élni. A TOPdesk Magyarország szakértője szerint a cégeknek új eszközöket kell bevetnie ahhoz, hogy megadja a munkavállalók által vágyott életmódhoz szükséges kereteket – és ezáltal ne veszítse el őket.

Egy szolgáltatásmenedzsment-rendszerben az önkiszolgáláson és a tudásbázison túl is számos lehetőség nyílik a munkavállalói elégedettség növelésére: a kollégák körében a cégek gyors online felmérést készíthetnek az éppen aktuális vállalati kérdések kapcsán, de platformot teremthetnek az IT-problémák távoli megoldására is. Mivel egy ilyen rendszerben minden vállalati eszköz – legyen éppen házon belül vagy kívül – hardveres és szoftveres szempontból is nyomon követhető, lehetőség nyílik arra, hogy a munkavállalók a számukra a munkáltatójuk által biztosított programokat bárhol biztonságosan és hatékonyan használhassák. Ezzel pedig gyakorlatilag teljes online szabadságot kaphatnak a mindennapokban.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo