Mit akar az ügyfél?

A mai üzleti megközelítés szerint egy cég legfőbb értéke az ügyfél: "Ha van ügyfeled, akkor van üzlet, ha nincs, akkor csak hobbid van" - tartja a mondás.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A költségoptimalizálás mellett lényegessé válik tehát olyan visszajelzési csatornák létrehozása, amelyek segítségével jobban megérthető a néző, a hallgató és az olvasó igénye. Annak kapcsán, hogy a CRM fogalma 20 éves múltra tekint vissza, a CRM piac szakértői és banki, gyártóipari valamint médiapiaci felhasználói "CRM Summit 2008" címmel tartanak konferenciát - a Frankfurti Tőzsdén jegyzett (és szintén 20 éves) update software AG főtámogatásával - holnap, a Budapest Marriott Hotelben, ahol többek között ezekről az ügyfélkapcsolat-kezelő csatornákról lesz szó.

A mai üzleti megközelítés szerint egy cég legfőbb értéke az ügyfél: "Ha van ügyfeled, akkor van üzlet, ha nincs, akkor csak hobbid van" - tartja a mondás. Az üzleti siker ma már elképzelhetetlen kapcsolatkezelés nélkül, ahogy mély ügyfélismeret jó CRM (Costumer Relationship Management) rendszer nélkül.

Egyre több kicsi használja

A CRM fogalma csaknem 20 éves múltra tekint vissza, és e szegmensben a magyar piacon évente mintegy 10 milliárd forint forgalom bonyolódik. Elemzők szerint ennek kétharmadát a vállalatirányítási (ERP) rendszereket is alkalmazó nagyvállalatok és multinacionális cégek teszik ki. Míg a 90-es évek elején kizárólag a legnagyobb cégek engedhették meg maguknak, az utóbbi időben azonban egyre több kis és közepes vállalat, valamint újabb iparági területeken tevékenykedő cég ismeri fel, hogy egy hatékony CRM-megoldás bevezetése jelentősen növeli az ügyfelek elégedettségét, a naprakész kereskedelmi információk azonnali elérhetőségét, végeredményben pedig a vállalkozás hatékonyságát. A szakértők a következő években a CRM-szoftverek alkalmazása terén további, 10 százalékos emelkedésre számítanak.

A CRM Summit 2008 rendezvény során gyakorló CRM szakemberek mellett a felhasználói (bankszektor, médiapiac, gyártóipar) oldalról projektvezetők osztják meg a témával kapcsolatos gyakorlati tapasztalataikat az értékesítés, marketing és az ügyfélszolgálat területéről, illetve az ügyfélkapcsolat-kezelés üzleti előnyeiről.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo