Melyik reklámfilm a legjobb?

Az idén hatodik alkalommal került megrendezésre 2006. november 25-én a Budapesti Kongresszusi Központban a Reklámzabálók Éjszakája c. rendezvény. Ebben az évben minden eddiginél több reklámfilm került levetítésre az eseményen: 600 reklámfilm érkezett a világ több mint 50 országából. Az egyik különlegességét adta a mostani rendezvénynek a Superstar of Ads c. összeállítás, amelyben hazai és nemzetközi sztárok reklámfilm -szerepléseit mutatta be.

Az este folyamán a hazai reklámfilmek is nagy szerepet kaptak, aminek egyik fontos jele, hogy minden eddiginél szorosabb verseny alakult ki a Kreatív Reklámversenyre benevezett alkotások közül, amelyekre a nézők szavazhattak részint a rendezvény hivatalos honlapján keresztül online szavazás útján, részint pedig sms-sel.

A díjazott alkotások a következők lettek:

1. ONLINE díj, amelyre a reklamzabalok.hu látogatói szavaztak.

UPC - Telefonember TBWA Reklámügynökség

2. OFFLINE/SMS díj, amelyre a Reklámzabálók Éjszakája vendégei szavaztak SMS-en keresztül.

Vilmos - Barátok McCann Ericsson Reklámügynökség

(Az alkotás az Oakley külön utalványát és  BITZIANI különdíjat is elnyerte)

3. ATV különdíja

Borsodi-Házimunka  - Young and Rubicam Reklámügynökség

4. Story TV különdíja

Suzuki/Portré - hat Reklámügynökség

Véleményvezér

Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort

Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort 

Reméljük lesz indiai szelfi is.
Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk

Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk 

Hol van már a Magyarország jobban teljesít szlogen?
Azerbajdzsánnak nem elég Putyin bocsánatkérése

Azerbajdzsánnak nem elég Putyin bocsánatkérése 

Nincs bocsánat az azeri gép lelövése és a segítségnyújtás elmulasztása miatt.
Elképesztő, az oroszok gyakorlatilag kivéreztették a sebesült azeri utasszállítót

Elképesztő, az oroszok gyakorlatilag kivéreztették a sebesült azeri utasszállítót 

Minden képzeletet felülmúl az oroszok cinizmusa.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo