Melyik reklámfilm a legjobb?

Az idén hatodik alkalommal került megrendezésre 2006. november 25-én a Budapesti Kongresszusi Központban a Reklámzabálók Éjszakája c. rendezvény. Ebben az évben minden eddiginél több reklámfilm került levetítésre az eseményen: 600 reklámfilm érkezett a világ több mint 50 országából. Az egyik különlegességét adta a mostani rendezvénynek a Superstar of Ads c. összeállítás, amelyben hazai és nemzetközi sztárok reklámfilm -szerepléseit mutatta be.

Az este folyamán a hazai reklámfilmek is nagy szerepet kaptak, aminek egyik fontos jele, hogy minden eddiginél szorosabb verseny alakult ki a Kreatív Reklámversenyre benevezett alkotások közül, amelyekre a nézők szavazhattak részint a rendezvény hivatalos honlapján keresztül online szavazás útján, részint pedig sms-sel.

A díjazott alkotások a következők lettek:

1. ONLINE díj, amelyre a reklamzabalok.hu látogatói szavaztak.

UPC - Telefonember TBWA Reklámügynökség

2. OFFLINE/SMS díj, amelyre a Reklámzabálók Éjszakája vendégei szavaztak SMS-en keresztül.

Vilmos - Barátok McCann Ericsson Reklámügynökség

(Az alkotás az Oakley külön utalványát és  BITZIANI különdíjat is elnyerte)

3. ATV különdíja

Borsodi-Házimunka  - Young and Rubicam Reklámügynökség

4. Story TV különdíja

Suzuki/Portré - hat Reklámügynökség

Véleményvezér

Ordító különbség a meggy árában idehaza és szomszédunknál

Ordító különbség a meggy árában idehaza és szomszédunknál  

Több mint kétszerese nálunk egy kiló, mint a szlovák Lidlben. 
Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo