Megszerezni és megtartani – mindent az ügyfélért

Magyarország piacvezető, aranyérmes mobilszolgáltatója csaknem egy évtizede szolgálja ügyfeleit. A Westel régóta büszke arra, hogy innovatív és vezető az új szolgáltatások terén. A több esetben Európában is egyedülálló szolgáltatásai bevezetésének köszönhetően számos új, a felhasználók kényelmét fokozó újdonsággal bővült a Westel-paletta: MMS-világpremier, GPRS, WebShop, OTP Mobilbank, Mobil Iroda, és még sorolhatnánk az elmúlt egy-másfél évben felvonultatott újdonságokat. Az új szolgáltatásokról, azok jelentőségéről Bodon Ildikót, a Westel üzletfejlesztési ágának igazgatóhelyettesét kérdeztük.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

– A Westel nem titkolt stratégiája, hogy ügyfeleinek hűségét és bizalmát a versenyképes árak mellett leginkább az egyedülálló szolgáltatásokkal, fejlesztésekkel, kényelmi funkciók bevezetésével kívánja fenntartani és erőíteni. Szolgáltatásainkkal mind egyéni, mind vállalati ügyfeleinknek kedvező feltételeket, egyszerű felhasználói környezetet teremtünk. Míg a november 25-én bemutatott új, Magyarországon egyedülálló WAP-os vásárlás elsősorban az egyéni felhasználókat érinti, addig az október végén bevezetett Mobil Iroda szolgáltatáscsomaggal a vállalati ügyfeleket célozzuk meg – hangsúlyozta Bodon Ildikó. – Magyarországon elsőként a Westel új m-commerce szolgáltatásának köszönhetően ügyfeleink WAP-on keresztül tudnak vásárolni saját telefonszámukhoz rendelt PIN kódjuk segítségével. Telefonos regisztráció után minden további vásárláshoz ugyanazt a PIN kódot kell használniuk. A megrendelt termék ellenértéke a havidíjas ügyfelek esetében a havi számlán jelenik meg, Dominós előfizetés esetén a rendelkezésre álló feltöltött összeget terheli. Az ily módon megvásárolható termékek egyelőre csak – az elsősorban fiatalok közt oly népszerű – operátorlogókra és letölthető csengőhangokra korlátozódnak, de az m-commerce megoldás segítségével hamarosan akár a parkolás és a mozijegy-vásárlás is elérhető lehet – tette még hozzá. A Westel GPRS új, kedvezőbb díjszabása és az m-commerce-szel egy időben bejelentett video-streaming szolgáltatás Magyarország információs társadalmi fejlődését segíti. Minden ügyfelünk kézbe veszi a telefont, használja a szolgáltatásokat, és ezáltal megtanul élni a Westel által biztosított, interaktív, multimédiás lehetőségekkel.

A harmadik generációs szolgáltatások előfutáraként a Westel ügyfelei november 25-től, Magyarországon elsőként a Nokia 7650-es telefon kamerájával rögzített rövid videofájlokat MMS-ben vagy e-mailben küldhetik el, emellett készülékükkel WAP-on keresztül video-tartalomszolgáltatást vehetnek igénybe. Az új szolgáltatásokkal a családi eseményről készült videók másik Nokia 7650-es mobilra vagy számítógépre egyaránt elküldhetők, míg a videoletöltés szolgáltatással mobiltelefonon mozielőzetesek is megtekinthetők lesznek. A Westel üzleteiben már forgalmazott Nokia 7650-es telefonokon megtalálhatók a szolgáltatások használatához szükséges szoftverek.

Magyarországi premierként a Westel Nokia 7650-es készülékkel rendelkező ügyfelei a Hantro videofelvevő szoftverével legfeljebb 11 másodperces (100 kbyte-os) hang nélküli felvételt készíthetnek, és azt MMS-ben vagy e-mailben elektronikus levélcímre – így akár egy másik mobilra is – elküldhetik. A videoküldés segítségével PC-re vagy másik 7650-re továbbíthatók és ott lejátszhatók az mp4 formátumban rögzített mozgóképek.

– A Westel non-voice szolgáltatásainak legfontosabb vállalati eleme az idén október 29-én debütált Westel Mobil Iroda szolgáltatás. A Mobil Iroda biztonságos, értéknövelt kényelmi szolgáltatás a Microsoft Exchange rendszert használó vállalati ügyfeleink számára – folytatta Bodon Ildikó. – Több elemből áll, így a nagyvállalatok dolgozói kiválaszthatják, hogy adott esetben WAP-on keresztül szeretnének hozzáférni saját vállalati e-mail rendszerükhöz, telefonkönyvükhöz, naptárukhoz, SMS notifikációt szeretnének-e kapni a levelezőrendszerben történő bizonyos eseményekről, illetve eldönthetik, hogy igénybe veszik-e a Microsoft Exchange szerver és Microsoft Pocket PC 2002 közti adatszinkronizációs szolgáltatást. Terveink között szerepel a szolgáltatás más platformokkal való kompatibilitásának biztosítása is.

A vállalati paletta folyamatosan bővül, ennek jó példája a Magyarországon egyedülálló, a Ferihegyi repülőtér 2B terminálján igénybe vehető WLAN nagy sebességű, vezeték nélküli internetszolgáltatás, melynek köszönhetően ügyfeleink laptopjaikkal, kézi számítógépeikkel akár 11 megabit/secundum sebességgel száguldhatnak a világhálón.

Westel Mobil Távközlési Rt.
Cím: 1117 Budapest, Kaposvár u. 5–7.
Tel.: (36-1) 265-9886
Fax: (36-1) 265-8962
Weboldal: www.westel.hu

Véleményvezér

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba

Ömlik az uniós pénz Lengyelországba 

Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.
Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban

Szégyen: már afrikai országok is megelőznek minket egy rangsorban 

Megjelent a World Justice Project 2024-es jogállamiság rangsora.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo