Megszerezni és megtartani – mindent az ügyfélért

Magyarország piacvezető, aranyérmes mobilszolgáltatója csaknem egy évtizede szolgálja ügyfeleit. A Westel régóta büszke arra, hogy innovatív és vezető az új szolgáltatások terén. A több esetben Európában is egyedülálló szolgáltatásai bevezetésének köszönhetően számos új, a felhasználók kényelmét fokozó újdonsággal bővült a Westel-paletta: MMS-világpremier, GPRS, WebShop, OTP Mobilbank, Mobil Iroda, és még sorolhatnánk az elmúlt egy-másfél évben felvonultatott újdonságokat. Az új szolgáltatásokról, azok jelentőségéről Bodon Ildikót, a Westel üzletfejlesztési ágának igazgatóhelyettesét kérdeztük.

– A Westel nem titkolt stratégiája, hogy ügyfeleinek hűségét és bizalmát a versenyképes árak mellett leginkább az egyedülálló szolgáltatásokkal, fejlesztésekkel, kényelmi funkciók bevezetésével kívánja fenntartani és erőíteni. Szolgáltatásainkkal mind egyéni, mind vállalati ügyfeleinknek kedvező feltételeket, egyszerű felhasználói környezetet teremtünk. Míg a november 25-én bemutatott új, Magyarországon egyedülálló WAP-os vásárlás elsősorban az egyéni felhasználókat érinti, addig az október végén bevezetett Mobil Iroda szolgáltatáscsomaggal a vállalati ügyfeleket célozzuk meg – hangsúlyozta Bodon Ildikó. – Magyarországon elsőként a Westel új m-commerce szolgáltatásának köszönhetően ügyfeleink WAP-on keresztül tudnak vásárolni saját telefonszámukhoz rendelt PIN kódjuk segítségével. Telefonos regisztráció után minden további vásárláshoz ugyanazt a PIN kódot kell használniuk. A megrendelt termék ellenértéke a havidíjas ügyfelek esetében a havi számlán jelenik meg, Dominós előfizetés esetén a rendelkezésre álló feltöltött összeget terheli. Az ily módon megvásárolható termékek egyelőre csak – az elsősorban fiatalok közt oly népszerű – operátorlogókra és letölthető csengőhangokra korlátozódnak, de az m-commerce megoldás segítségével hamarosan akár a parkolás és a mozijegy-vásárlás is elérhető lehet – tette még hozzá. A Westel GPRS új, kedvezőbb díjszabása és az m-commerce-szel egy időben bejelentett video-streaming szolgáltatás Magyarország információs társadalmi fejlődését segíti. Minden ügyfelünk kézbe veszi a telefont, használja a szolgáltatásokat, és ezáltal megtanul élni a Westel által biztosított, interaktív, multimédiás lehetőségekkel.

A harmadik generációs szolgáltatások előfutáraként a Westel ügyfelei november 25-től, Magyarországon elsőként a Nokia 7650-es telefon kamerájával rögzített rövid videofájlokat MMS-ben vagy e-mailben küldhetik el, emellett készülékükkel WAP-on keresztül video-tartalomszolgáltatást vehetnek igénybe. Az új szolgáltatásokkal a családi eseményről készült videók másik Nokia 7650-es mobilra vagy számítógépre egyaránt elküldhetők, míg a videoletöltés szolgáltatással mobiltelefonon mozielőzetesek is megtekinthetők lesznek. A Westel üzleteiben már forgalmazott Nokia 7650-es telefonokon megtalálhatók a szolgáltatások használatához szükséges szoftverek.

Magyarországi premierként a Westel Nokia 7650-es készülékkel rendelkező ügyfelei a Hantro videofelvevő szoftverével legfeljebb 11 másodperces (100 kbyte-os) hang nélküli felvételt készíthetnek, és azt MMS-ben vagy e-mailben elektronikus levélcímre – így akár egy másik mobilra is – elküldhetik. A videoküldés segítségével PC-re vagy másik 7650-re továbbíthatók és ott lejátszhatók az mp4 formátumban rögzített mozgóképek.

– A Westel non-voice szolgáltatásainak legfontosabb vállalati eleme az idén október 29-én debütált Westel Mobil Iroda szolgáltatás. A Mobil Iroda biztonságos, értéknövelt kényelmi szolgáltatás a Microsoft Exchange rendszert használó vállalati ügyfeleink számára – folytatta Bodon Ildikó. – Több elemből áll, így a nagyvállalatok dolgozói kiválaszthatják, hogy adott esetben WAP-on keresztül szeretnének hozzáférni saját vállalati e-mail rendszerükhöz, telefonkönyvükhöz, naptárukhoz, SMS notifikációt szeretnének-e kapni a levelezőrendszerben történő bizonyos eseményekről, illetve eldönthetik, hogy igénybe veszik-e a Microsoft Exchange szerver és Microsoft Pocket PC 2002 közti adatszinkronizációs szolgáltatást. Terveink között szerepel a szolgáltatás más platformokkal való kompatibilitásának biztosítása is.

A vállalati paletta folyamatosan bővül, ennek jó példája a Magyarországon egyedülálló, a Ferihegyi repülőtér 2B terminálján igénybe vehető WLAN nagy sebességű, vezeték nélküli internetszolgáltatás, melynek köszönhetően ügyfeleink laptopjaikkal, kézi számítógépeikkel akár 11 megabit/secundum sebességgel száguldhatnak a világhálón.

Westel Mobil Távközlési Rt.
Cím: 1117 Budapest, Kaposvár u. 5–7.
Tel.: (36-1) 265-9886
Fax: (36-1) 265-8962
Weboldal: www.westel.hu

Véleményvezér

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat 

A gyűlöletet könnyű szítani.
Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo