Megoszlanak a vélemények a biotermékekről

Élelmiszer vásárlásánál az, hogy biotermék legyen, a felnőttek egyharmada számára fontos valamilyen mértékben. Egy másik harmad nem tartja lényegesnek a biotermékeket, a harmadik harmad véleménye pedig is-is. Ezt állapította meg a GfK Piackutató Intézet az élelmiszer vásárlás szempontjainak vizsgálata során. A kutatás a felnőtt lakosságot több különböző szempontból reprezentáló 1000 fő személyes megkérdezésével végezték el.

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az átlagosnál nagyobb arányban viszonyulnak pozitívan a biotermékekhez a 30-49 évesek, diplomások, havi nettó 100 000 forintnál nagyobb jövedelmű háztartásban élők és kisebb városokban lakók.
A piackutatók összesen tizenöt szempontról tárták fel a véleményeket. Az iskolai osztályzatokhoz hasonlóan egytől ötig terjedően 1-essel jelölték, ha egyáltalán nem fontos, 5-össel pedig, ha nagyon fontos. Így a biotermékek átlaga a közepes körüli 2,9 lett.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo