Megoszlanak a vélemények a biotermékekről

Élelmiszer vásárlásánál az, hogy biotermék legyen, a felnőttek egyharmada számára fontos valamilyen mértékben. Egy másik harmad nem tartja lényegesnek a biotermékeket, a harmadik harmad véleménye pedig is-is. Ezt állapította meg a GfK Piackutató Intézet az élelmiszer vásárlás szempontjainak vizsgálata során. A kutatás a felnőtt lakosságot több különböző szempontból reprezentáló 1000 fő személyes megkérdezésével végezték el.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Az átlagosnál nagyobb arányban viszonyulnak pozitívan a biotermékekhez a 30-49 évesek, diplomások, havi nettó 100 000 forintnál nagyobb jövedelmű háztartásban élők és kisebb városokban lakók.
A piackutatók összesen tizenöt szempontról tárták fel a véleményeket. Az iskolai osztályzatokhoz hasonlóan egytől ötig terjedően 1-essel jelölték, ha egyáltalán nem fontos, 5-össel pedig, ha nagyon fontos. Így a biotermékek átlaga a közepes körüli 2,9 lett.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo