Meglepetés, 10 év alatt a Teslára kell a legkevesebbet költeni karbantartásra

A Consumer Reports felmérési adatai szerint a Tesla a legolcsóbb karbantartható és javítható autómárka 10 éves időintervallumban.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Az olyan luxusmárkák, mint a Land Rover és a Porsche fenntartása több mint kétszeresébe kerülhet a mainstream márkákhoz képest. Autóvásárláskor az ár csak a kezdet. Egy 10 éves időszak alatt a karbantartási és javítási költségek összeadódnak, néha a vártnál jóval több költséget termelve.

Az adatok összeállításához a Consumer Reports arra kérte tagjait számoljanak be arról, hogy mennyit fizettek saját zsebükből a teljes karbantartásért és javításért, kivéve az ütközések javításával kapcsolatos költségeket.

A Tesla lett a legolcsóbb márka 10 év alatt, átlagosan 5050 dollárba kerülnek a tulajdonosoknak a javítások és karbantartások.

A múltbeli elemzések kimutatták, hogy az elektromos járművek fenntartása általában olcsóbb az alacsonyabb energiaköltségek és a kisebb karbantartási költségek (a belső égésű motorokhoz képest lényegesen kevesebb alkatrész) miatt.

Ezen előny ellenére számos márka közel került a Tesla 10 éves költségéhez, köztük a Lincoln (5200 dollár), a Buick (5300 dollár) és a Toyota (5300 dollár).

A Lincoln és a Buick egyaránt belföldi amerikai márka, amely valószínűleg segít csökkenteni a javítási költségeket. A Buick második lett a J.D. Power által a legmegbízhatóbb amerikai autómárkák 2025-ös rangsorában is.

A legdrágább autómárkák

A lista élén az Audi, a Mercedes-Benz, a Porsche és a Land Rover áll, amelyek kiemelkednek a többi márka közül, amelyek teljes karbantartási és javítási költsége meghaladja a 10 000 dollárt.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo