Az Accor Services 2006-ban saját ügyfélkörét bevonva felmérést készített a cafeteria rendszerek ismertségéről, illetve használatáról. A kutatásból kiderült, hogy a közel 1700 válaszadó 25 százalékánál működik kafetéria rendszer, mely tapasztalataik alapján hatékonyan növeli a dolgozók elégedettségét. A vállalatok több mint 80 százaléka azonban azt is kiemelte, hogy az ezzel kapcsolatos adminisztráció jelentős többletmunkát jelent a HR osztály számára - éppen ezért nagyon fontos az informatikai támogatás. Az Accor Services ennek kapcsán döntött úgy, hogy ügyfelei számára ingyenes, az éves jogszabálykövetést is tartalmazó cafeteria alkalmazást készít.
A most bemutatott COFFEIN2006 segítségével az ügyfelek igényei szerint létrehozhatóak a különböző munkavállalói csoportokra vonatkozó konfigurációs változatok, és kiválaszthatók az egyes csoportok juttatási elemei. Ezen kívül az alkalmazottak e-mail címeire szétküldhetőek a személyre szóló cafeteria nyilatkozatok, melyek segítségével kiválaszthatóak a megfelelő juttatási elemek. A visszaérkező adatok automatikusan egy adatbázisba kerülnek, melyből elektronikus úton rendelhetőek meg a különböző juttatási termékek. A COFFEIN2006 arra is képes, hogy az adatokat automatikusan átadja a bérszámfejtő rendszer számára, így megkönnyíti az adminisztrációt.