Még el sem kezdődött, máris pörög a lakásbiztosítási kampány

Még el sem kezdődött, máris működik a kormány márciusra meghirdetett, jó előre beharangozott lakásbiztosítási kampánya: az elképzelés működik, ugyanis jelentősen megmozdult a piac. A CLB független biztosítási alkusz online oldalán végzett kalkulációk alapján most úgy látszik, már meg is lehet a nagy nyertes, és azok a cégek is, amelyek a kampány végéig a legtöbb ügyfelet veszíthetik majd. Az alkusz oldalán az ügyfelek átlagosan 35 700 forintos éves díjjal kalkulált szerződést kötöttek. Az MNB Fogyasztóbarát Otthonbiztosításának aránya máris 22 százalék és folyamatosan növekszik.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Mint ismert, egy új kormányrendelet értelmében március 1. és 31-e között bárki felmondhatja, lecserélheti a lakásbiztosítását, függetlenül attól, hogy mikor van az évfordulója. A CLB biztosítási alkusz online felületén jó pár hete elérhetőek a márciusi kampány akciós ajánlatai, ezért már most, az első ezer megkötött új lakásbiztosítás és a csaknem tízezer kalkulációs történetet elemezve az látszik, hogy a KÖBE lehet a nagy nyertes, ugyanis az alkusz oldalán kötött szerződések 26 százalékát viszi – ismertette a kampány beélesítése előtti helyzetet Németh Péter, kommunikációs igazgató. A CLB az oldalon látható ügyfélmozgás alapján úgy látja, hogy jelenleg a második helyen a Groupama áll 19, harmadik az Uniqa 11 százalékkal és pillanatnyilag a KH biztosító a negyedik. A kötések mellett azt is meg lehet figyelni, hogy mely társaságoktól „köt el” a legtöbb ember. Most úgy tűnik, hogy a három régi nagy biztosító, az Allianz, a Generali és az Alfa - az Aegon jogutódja - veszíti el a legtöbb ügyfelet.

A nagy biztosítók veszítik a legtöbb ügyfelet (Fotó: Depositphotos)
A nagy biztosítók veszítik a legtöbb ügyfelet (Fotó: Depositphotos)

Németh Péter elmondta, hogy már az átlag díjak alakulása is látszik, ez jelenleg évente  35 724 forint, míg otthonukat négyzetméterenként átlagosan  473 ezer forintra biztosítják. Érdekes biztató jelenség, hogy a CLB oldalán az ügyfelek 25 százaléka maga adja meg az ingatlan becsült négyzetméterenkénti értékét, a többség a CLB vagy a biztosítók által javasolt minimum árat választja. Fontos, hogy egyre több legyen a tudatosan biztosító ügyfél és egyre kevesebb az alulbiztosított ingatlan, hiszen egy nagyobb kár esetén csak egy jó biztosítás fedezheti a veszteség anyagi pótlását – szögezte le Németh.

Véleményvezér

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.
Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között

Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között 

A közélet újabb mélypontjához értünk, persze keresztény szellemben.
Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.
Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.
Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben

Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben 

Ismétlés a tudás anyja, vagy csak köznevetséget okozott a feledékenység.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo