Magyar fiatalok különdíja

Legyél termékmenedzser, dolgozz együtt egy reklámügynökséggel, alkoss új termékeket, valósítsd meg az ötletedet és utazd be akár a világot is!" - Három fiatal, magyar egyetemista lány megtette, sőt még ennél is többet ért el: öt kontinens 32 országából érkezett résztvevő közül egy rangos nemzetközi marketingversenyen különdíjban részesültek egyedi látásmódjukért és kreativitásukért.

Csillag Zsuzsanna, Kövesi Zsófia és Majoros Evelin már bizonyítottak tavaly a Magyar Diákreklámversenyen, ahol a marketing és kommunikációs hallgatókként megmérették magukat a reklámszakmában. A verseny során a lányok egy komplex esettanulmány elkészítésével bizonyították felkészültségüket a szakemberekből álló zsűri és a reklámszakma előtt. Ezen a versenyen elért első helyezés indította el a Corvinus Egyetem marketing szakirányon tanuló lányokat a L'Oréal Brandstorm versenyének világába.

"Nagyon jól éreztük magunkat a Diákreklámversenyen, és annyira sok ötlet zsibongott még a fejünkben, hogy amikor hallottunk a L'Oréal Brandstorm játékáról, tudtuk, ott a helyünk." - magyarázzák a húszas éveik elején járó lányok máig tartó lelkesedésük okát. Majoros Evelin szerint a feladat nem volt egyszerű, a L'Oréal luxusmárkájának, a Lancőme-nak kétéves globális marketing-stratégiáját kellett összehozni. "Míg Zsófi a piackutatásért, addig Zsuzsi a termékfejlesztésért felelt, én a marketing-kommunikáció irányvonalait határoztam meg. De mindenben segítettek a L'Oréal munkatársai és ügynöksége, a Publicis."- vázolja a Souls (Lelkek) névre keresztelt csapat munkamegosztását Evelin.

Csillag Zsuzsa szerint a lelkesedés mellett az egyetemen megszerzett elméleti tudás segített megnyerni a nemzeti döntőt, ahol idén a Budapesti Corvinus Egyetem mellett a Budapesti Gazdasági Főiskola, a Miskolci, a Pécsi és a Szegedi Tudományegyetem diákjai versengtek. A lányok nem hitték, hogy az egyetemen szerzett gyakorlati tudást nélkülöző oktatás ellenére ilyen sikeresek lehetnek.

"Ezt követte a párizsi nemzetközi döntő, amire nagyon izgatottan készültünk." - meséli Kövesi Zsófia. A magyar nemzeti döntőről ugyanis ők jutottak tovább, ők képviselték Magyarországot 32 ország 4400 diákja között a Párizsban, június 15.-én, a Musée de l'Homme-ban megrendezett döntőn. A zsűri tagjai a L'Oréal felsővezetői voltak: Jean-Paul Agon, elnök-vezérigazgató, a luxustermékekért felelős alelnök Marc Menesguen, az emberi erőforrásokért felelős alelnök Geoff Skinsgley, a Lancőme International ügyvezető igazgatója, Odile Roujol és a Publicis nemzetközi reklámügynökség vezérigazgatója, Maurice Levy.

A nemzetközi döntőn az első helyen a Koreai Egyetem és a párizsi L'institut d'Etudes Politiques hallgatóiból álló csapatok végeztek. Második helyezettek a milánói Bocconi Egyetem diákjai, míg a dobogó harmadik fokára a chilei Katolikus Egyetem tanulói állhattak. A magyar csapat kommunikációs különdíjban részesült a Publicis reklámügynökségtől, amelyet idén először osztottak ki a magyarok egyedi látásmódjáért és kommunikációs megoldásaikért. "Annyira lelkesek voltunk, hogy a kitűzött feladatokon kívül a termék-kihelyezési megoldásoktól kezdve a csomagolásig mindent kitaláltunk." - mondja Zsófia.

"A lányok fantasztikus eredménye is azt bizonyítja, hogy ez a verseny kiváló tapasztalatszerzési lehetőséget kínál a fiataloknak évről-évre a marketing területén." - állítja büszkén Ránky Katalin, a L'Oréal Magyarország vezérigazgatója. 

Véleményvezér

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat 

A gyűlöletet könnyű szítani.
Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo