Csillag Zsuzsanna, Kövesi Zsófia és Majoros Evelin már bizonyítottak tavaly a Magyar Diákreklámversenyen, ahol a marketing és kommunikációs hallgatókként megmérették magukat a reklámszakmában. A verseny során a lányok egy komplex esettanulmány elkészítésével bizonyították felkészültségüket a szakemberekből álló zsűri és a reklámszakma előtt. Ezen a versenyen elért első helyezés indította el a Corvinus Egyetem marketing szakirányon tanuló lányokat a L'Oréal Brandstorm versenyének világába.
"Nagyon jól éreztük magunkat a Diákreklámversenyen, és annyira sok ötlet zsibongott még a fejünkben, hogy amikor hallottunk a L'Oréal Brandstorm játékáról, tudtuk, ott a helyünk." - magyarázzák a húszas éveik elején járó lányok máig tartó lelkesedésük okát. Majoros Evelin szerint a feladat nem volt egyszerű, a L'Oréal luxusmárkájának, a Lancőme-nak kétéves globális marketing-stratégiáját kellett összehozni. "Míg Zsófi a piackutatásért, addig Zsuzsi a termékfejlesztésért felelt, én a marketing-kommunikáció irányvonalait határoztam meg. De mindenben segítettek a L'Oréal munkatársai és ügynöksége, a Publicis."- vázolja a Souls (Lelkek) névre keresztelt csapat munkamegosztását Evelin.
Csillag Zsuzsa szerint a lelkesedés mellett az egyetemen megszerzett elméleti tudás segített megnyerni a nemzeti döntőt, ahol idén a Budapesti Corvinus Egyetem mellett a Budapesti Gazdasági Főiskola, a Miskolci, a Pécsi és a Szegedi Tudományegyetem diákjai versengtek. A lányok nem hitték, hogy az egyetemen szerzett gyakorlati tudást nélkülöző oktatás ellenére ilyen sikeresek lehetnek.
"Ezt követte a párizsi nemzetközi döntő, amire nagyon izgatottan készültünk." - meséli Kövesi Zsófia. A magyar nemzeti döntőről ugyanis ők jutottak tovább, ők képviselték Magyarországot 32 ország 4400 diákja között a Párizsban, június 15.-én, a Musée de l'Homme-ban megrendezett döntőn. A zsűri tagjai a L'Oréal felsővezetői voltak: Jean-Paul Agon, elnök-vezérigazgató, a luxustermékekért felelős alelnök Marc Menesguen, az emberi erőforrásokért felelős alelnök Geoff Skinsgley, a Lancőme International ügyvezető igazgatója, Odile Roujol és a Publicis nemzetközi reklámügynökség vezérigazgatója, Maurice Levy.
A nemzetközi döntőn az első helyen a Koreai Egyetem és a párizsi L'institut d'Etudes Politiques hallgatóiból álló csapatok végeztek. Második helyezettek a milánói Bocconi Egyetem diákjai, míg a dobogó harmadik fokára a chilei Katolikus Egyetem tanulói állhattak. A magyar csapat kommunikációs különdíjban részesült a Publicis reklámügynökségtől, amelyet idén először osztottak ki a magyarok egyedi látásmódjáért és kommunikációs megoldásaikért. "Annyira lelkesek voltunk, hogy a kitűzött feladatokon kívül a termék-kihelyezési megoldásoktól kezdve a csomagolásig mindent kitaláltunk." - mondja Zsófia.
"A lányok fantasztikus eredménye is azt bizonyítja, hogy ez a verseny kiváló tapasztalatszerzési lehetőséget kínál a fiataloknak évről-évre a marketing területén." - állítja büszkén Ránky Katalin, a L'Oréal Magyarország vezérigazgatója.