Lakásvásár páratlan lakáskínálattal

Az Otthon Centrum is, a Biggeorge's is startra kész a 100 ezernyi lakást bemutató, pénteken nyíló 10. Budapesti Lakásvásárra.

Pénteken nyitja meg kapuit a jubileumi 10. Budapesti Lakásvásár, a SYMA Sport és Rendezvényközpont új, nyolcezer négyzetméteres csarnokában. A "Készház vásárral" kiegészülő rendezvényen rekordszámú; kétszáz kiállító mutatja be termékeit és szolgáltatásait. Az összességében 100 ezer új és használt lakást felvonultató fejlesztőkön és forgalmazókon túl, a legnagyobb hazai bankok is képviseltetik magukat a vásáron, így a látogatók egy helyen ismerhetik meg az otthonteremtés számukra legkedvezőbb lehetőségeit.

Valkó Dávid, az Otthon Centrum vezető elemzője kiemelte, a lakáspiac kínálati oldala fokozott érdeklődéssel tekint az esemény elé, hiszen nemcsak a vásárlók, de a szakma számára is ez lesz az idei év szezonnyitója, ahogy ezt már 5 éve megszokhattuk. Ennek megfelelően az érdeklődők a vásáron találkozhatnak először a legújabb ingatlanfejlesztésekkel, míg a már folyamatban lévő projektekre különleges kedvezményekkel hívják fel a potenciális vevők figyelmét.

A lakáspiacon folyamatosnak mondható, intenzív eladásösztönző kampányok hatása mellett nagy szerephez jut a vásárlók ismeretségi körének személyes ajánlása. " A jó minőségű ingatlan már a tervezőasztalról elkel, a leendő vásárlók szájról szájra adják a projekt hírét."- mondta dr. Hajnal István a Biggeorge's NV vezérigazgatója. A különböző ígéretek és reklámok dömpingjében érthető, ha a személyes ajánlások fontossága megnő. Ennek is köszönhető, hogy fél év alatt elkelt a Sasad Liget első ütemében elkészülő 214 lakásának kétharmada, ami az átlagos projektértékesítési számokhoz viszonyítva (5-6 lakás/hó/projekt) ötszörös értékesítési ütemet jelent. A pénteken nyíló Lakásvásáron mutatkozik be a Sasad Liget második üteme, 248 lakással, 35-123 négyzetméter közötti lakásméretekkel és 1-4 szobaszám közötti lakóterekkel. Az átlagos lakásnagyság meghaladja a 70 négyzetmétert, s a hatékony tervezés eredményeképpen az átlagosnál kedvezőbb szobaszámok kapcsolódnak az egyes alapterületekhez. Az első ütem vásárlóinak harmada tartozik a 31 év alatti korosztályhoz, további 50%-uk 31 és 56 év közötti, ami azt mutatja, hogy a vásárlók értékelik a következő generáció elvárásait is figyelembe vevő tervezői koncepciót.

Véleményvezér

Elszabadultak a Magyar Posta árai

Elszabadultak a Magyar Posta árai 

Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak

Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak 

Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.
Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t

Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t 

Lassan bármerre megyünk kisebb árakkal találkozunk, mint itthon.
Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort

Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort 

Reméljük lesz indiai szelfi is.
Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk

Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk 

Hol van már a Magyarország jobban teljesít szlogen?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo