Az asszisztencia szolgáltatás lényege, hogy a Biztosító segít az ügyfeleknek kiválasztani az igényeikre és lehetőségeikre szabott lakáshitel konstrukciót, és segít a szükséges dokumentumok előkészítésében és a kérelmek kitöltésében. Ezután a Lakáshitel Asszisztencia a banki hitelképesség vizsgálat végéig, a hitel kézhezvételéig bezárólag elintéz minden szükséges adminisztrációt, végigkísérve az ügyfelet a teljes folyamaton. A hiteltanácsadást egy külső cég banki múlttal rendelkező, kifejezetten a lakáshitelezésre szakosodott munkatársai végzik.
A szolgáltatás a Generali ügyfelei részére teljesen ingyenes. Mivel a hiteltanácsadók előzetesen telefonon egyeztetett időpontban fogadják az érdeklődőket, és az előzetes hitelképesség vizsgálatot is elvégzik, így mindenki személyre szabott szolgáltatást kap, és a felesleges sorban állást is elkerüli.
A telefonos tanácsadás május 13 óta vehető igénybe. A személyes ügyintézésre június 3-tól lesz lehetőség, egyelőre két budapesti és öt nagyvárosi – Debrecen, Győr, Szeged. Pécs és Miskolc - Generáli – Providencia irodában.
Lakáshitel asszisztencia a Generálitól
A Generali-Providencia május 13-ától új szolgáltatással, a Generali Lakáshitel Asszisztenciával áll ügyfelei rendelkezésére. A szolgáltatás lényege, hogy azok a Generali biztosításokkal rendelkező ügyfelek, akik lakáshitelt szeretnének felvenni, telefonos, illetve személyes hiteltanácsadásban részesülhetnek az ország több pontján.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.