Az asszisztencia szolgáltatás lényege, hogy a Biztosító segít az ügyfeleknek kiválasztani az igényeikre és lehetőségeikre szabott lakáshitel konstrukciót, és segít a szükséges dokumentumok előkészítésében és a kérelmek kitöltésében. Ezután a Lakáshitel Asszisztencia a banki hitelképesség vizsgálat végéig, a hitel kézhezvételéig bezárólag elintéz minden szükséges adminisztrációt, végigkísérve az ügyfelet a teljes folyamaton. A hiteltanácsadást egy külső cég banki múlttal rendelkező, kifejezetten a lakáshitelezésre szakosodott munkatársai végzik.
A szolgáltatás a Generali ügyfelei részére teljesen ingyenes. Mivel a hiteltanácsadók előzetesen telefonon egyeztetett időpontban fogadják az érdeklődőket, és az előzetes hitelképesség vizsgálatot is elvégzik, így mindenki személyre szabott szolgáltatást kap, és a felesleges sorban állást is elkerüli.
A telefonos tanácsadás május 13 óta vehető igénybe. A személyes ügyintézésre június 3-tól lesz lehetőség, egyelőre két budapesti és öt nagyvárosi – Debrecen, Győr, Szeged. Pécs és Miskolc - Generáli – Providencia irodában.
Lakáshitel asszisztencia a Generálitól
A Generali-Providencia május 13-ától új szolgáltatással, a Generali Lakáshitel Asszisztenciával áll ügyfelei rendelkezésére. A szolgáltatás lényege, hogy azok a Generali biztosításokkal rendelkező ügyfelek, akik lakáshitelt szeretnének felvenni, telefonos, illetve személyes hiteltanácsadásban részesülhetnek az ország több pontján.
Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?
Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!
2025. június 25. 15:30
Véleményvezér

Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek
A lengyelek hírét sem hallották az ukrán maffiának.