Kínai lehetőségek magyar cégeknek

Elindult a Magyar Gazdasági Évad rendezvénysorozat második szakasza Kínában, az ITD Hungary által szervezett Magyar-Kínai Üzleti Fórummal hétfőn - közölte az ITD Hungary magyar befektetésösztönzési és kereskedelemfejlesztési ügynökség.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A megközelítőleg tíz hónapon át tartó eseménysorozat 2008. április 7-11. között zajló második szakasza Kína két dinamikusan fejlődő középső nagyvárosában Lanzhouban és Chengduban illetve Kína egyik jelentős nemzetközi kikötővárosában Qingdaoban kerül megrendezésre.

Az április 7-én Lanzhouban, április 9-én Chengduban, április 11-én pedig Qingdaoban megrendezésre kerülő üzleti fórumok programja egységes: a kiutazó magyar vállalatok megismerkedhetnek a városokban, illetve tartományokban elérhető üzleti- befektetési lehetőségekkel, az érvényben levő szabályozókkal, támogatásokkal, a kínai cégek pedig a magyar lehetőségekről tájékozódhatnak.

Az ITD Hungary kiemeli, hogy a nyitóprogramhoz hasonlóan ismét sikerült megnyerni a Magyarországon már befektető nagyvállalatokat, mutassák be eddigi tapasztalataikat. Így a befektetési ügynökséget a kínai tulajdonú, plazma és LCD televíziókat előállító HISENSE, illetve a Szentgotthárdon váltókat gyártó amerikai Allison Transmissions segíti Magyarország promótálásában.

A rendezvénysorozat alkalmával feltétlenül szeretnék felhívni a kínai cégek figyelmét a magyar technológiai potenciálra, mert míg a magyar cégek jellemzően kedvező árú kínai gyártókat, alkatrész-beszállítókat keresnek, addig a kínai vállalatok technológiát, technológia transzfert és know-how-t - áll a közleményben.

Potenciális magyar exporttermékek esetén a gyógyszerek, gyógyhatású szerek, orvosi műszerek és berendezések, az energetikai iparágak vagy a luxustermékek piacának bővülése jelenthet jelentős felvevőpiacot a külföldi, így a magyar áruknak is. Magyar beszállítási lehetőségek esetén pedig a város- és infrastrukturális fejlesztésekbe való magyar bekapcsolódást érdemes megemlíteni - olvasható a közleményben.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo