Kijöttek a gödörből a szállásadók

A kereskedelmi szálláshelye bevétele 4,4 százalékkal nőtt tavaly, 244 milliárd forintot tett ki. 3,4 millió külföldi járt itt, tízmillió éjszakán.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A szállásdíj bevétel 138,6 milliárd forint volt, 7,3 százalékkal nőtt 2007-ben - közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH). A kereskedelmi szálláshelyek összesen 244 milliárd forint bruttó árbevételt értek el a fenti időszakban, ez folyó áron 4,4 százalékos növekedést jelent. A kiadott szállodai szobák bruttó átlagára 2007-ben 13.648 forint volt (csaknem 54 euró).

A szálláshely- és vendéglátó-szolgáltatások január-decemberre számított árindexe 8,2 százalékos növekedést jelzett az egy évvel korábbi szinthez képest. Ezen belül a szálláshely-szolgáltatás területén 5,7 százalékos volt az áremelkedés. A tavalyi évben 3,4 millió külföldi vendég 10 millió vendégéjszakát töltött el a kereskedelmi szálláshelyeken. A vendégek száma 3 százalékkal nőtt, a vendégéjszakák száma nem változott az előző év azonos időszakához viszonyítva. A 2006 februárja óta tartó, folyamatos visszaesést jelző trend 2007 augusztusában fordult meg.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo