Kevesebb halászlé lesz idén a karácsonyi asztalokon

A Cookpad karácsonyi gasztrotrend kutatást végzett három európai országban idén novemberben. A felmérés célja az volt, hogy feltérképezzék a spanyolok, a görögök és a magyarok főzési szokásait az ünnepi időszakban.

Kiderült, hogy a magyarok kétszer is átgondolják, hogy mit főznek és esznek idén decemberben a megemelkedett élelmiszerárak miatt, és ez a jelenség a fiatalabb generációkat foglalkoztatja leginkább. A Cookpad felméréséből kiderült, hogy 3-ból legalább 1 magyar azt tervezi idén, hogy az ünnepi időszakban egészséges fogásokkal készül a vendégei számára.

•             A felmérésben résztvevők 42 százaléka az ételárak miatt aggódik a legjobban, ezért csak egy ünnepi vacsorát tervez idén

•             A Z generációt képviselők 53 százaléka, míg a milleniálok 47 százaléka aggódik leginkább az egyre növekvő élelmiszerárak miatt

•             A Cookpad csapata összegyűjtötte a legjobb tippeket és összeállított egy speciális menüt is, aminek segítségével spórolhatunk a karácsonyi vacsora kiadásain

Nem titok, hogy az emberek fejében a megemelkedett megélhetési költségek járnak már akkor is, amikor az ünnepi bulikat tervezik: 4-ből legalább 1 válaszadó (28 százalék) már alapból dupla vagy tripla étkezési költségekkel számol.

A Cookpad Karácsonyi Gasztrotrend felméréséből, – amelyet három európai országban vizsgáltak, hogy fényt derítsenek az ünnepi főzési szokásokra – az is kiderült, hogy a magyarok kevesebb, mint fele (42 százalék) legfeljebb egy ünnepi vacsorát tervez az idén, Karácsonykor vagy Újévkor. Ezt azt jelzi, hogy már akkor is az élelmiszer árak miatt aggódunk, ha ünnepekkor egy ízletes fogással szeretnénk a szeretteinknek kedveskedni. A kutatásban részt vevők 35  százaléka ugyanis komolyan mérlegeli a finom fogások anyagbeszerzési költségét.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo