Jobban is reklámozhatnánk magunkat...

A magyarországi kisvállalkozások a szakma szerint kívánatos 15-20 százalék helyett csak bevételük mintegy 5 százalékát költik marketingre, vagyis nem használják ki a marketingben rejlő lehetőségeket - közölte Wolf Gábor a Marketing Navigátor Kft. tanácsadója egy tavalyi felmérésük adataira hivatkozva.

Számításaik szerint Magyarországon mintegy ötvenezer olyan kisvállalkozás van, amely költ marketingre, a teljes ráfordítást 25 milliárd forintra becsülte. A szolgáltatással foglalkozó kisvállalkozások átlagosan bevételük 5,5 százalékát, a termék-előállítással foglalkozó cégek bevételük 4,5 százalékát költik marketingre.

A tapasztalataik azt mutatják, hogy a cégek amelyek elkezdenek marketinggel foglalkozni, először az on-line csatornákon jelennek meg. (Sok befektetőt kereső vállalkozásnak azért nem sikerül tőkét bevonnia, mert nem rendelkezik minőségi üzleti tervvel.)

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo