Jobban is reklámozhatnánk magunkat...

A magyarországi kisvállalkozások a szakma szerint kívánatos 15-20 százalék helyett csak bevételük mintegy 5 százalékát költik marketingre, vagyis nem használják ki a marketingben rejlő lehetőségeket - közölte Wolf Gábor a Marketing Navigátor Kft. tanácsadója egy tavalyi felmérésük adataira hivatkozva.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Számításaik szerint Magyarországon mintegy ötvenezer olyan kisvállalkozás van, amely költ marketingre, a teljes ráfordítást 25 milliárd forintra becsülte. A szolgáltatással foglalkozó kisvállalkozások átlagosan bevételük 5,5 százalékát, a termék-előállítással foglalkozó cégek bevételük 4,5 százalékát költik marketingre.

A tapasztalataik azt mutatják, hogy a cégek amelyek elkezdenek marketinggel foglalkozni, először az on-line csatornákon jelennek meg. (Sok befektetőt kereső vállalkozásnak azért nem sikerül tőkét bevonnia, mert nem rendelkezik minőségi üzleti tervvel.)

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo