Jobb az ALDI-nál eladónak lenni, mint a kormánynál tanár, ha a béremeléseket nézzük

Az ALDI Magyarország 12 hónapon belül a harmadik béremeléséről döntött. A vállalat dolgozói az értékesítési, logisztikai és irodai munkakörökben – néhány kivételtől eltekintve – egységesen újabb 10 százalékos béremelésben részesülnek 2023. január 1-jétől. Ezzel egyes területeken 37 százalékkal növelte béreit az áruházlánc mindössze 12 hónap alatt, így munkatársai reálbére is jelentősen emelkedett. A logisztikai területen a minimálbér kétszeresét is meghaladja a kezdőbér. Az ALDI a tervezettnél jóval több, közel 1000 új munkahelyet hozott létre Magyarországon alig egy éven belül, így már több mint 6000 főnek biztosít kiszámítható karriert és a magas inflációs környezetben is stabil megélhetést.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az újonnan belépő áruházi dolgozók kezdőbére 8 órás munkaviszony mellett 2023. január 1-jétől havi bruttó 430 700 forintra, a kiemelt üzletekben bruttó 473 800 forintra emelkedik. Az ebben a pozícióban elérhető legmagasabb bér bruttó 596 700 forint lesz.

A biatorbágyi központi raktár logisztikai dolgozóinak kezdőfizetése a minimálbér több mint kétszeresére, havi bruttó 477 000 forintra, a 6. évtől bruttó 553 700 forintra nő, míg az itt elérhető legmagasabb fizetés bruttó 574 700 forint.

Az üzletvezetők bére január 1-jétől bruttó 809 400 forinttól indul, míg a 10 éve az ALDI-nál dolgozó áruházvezetőké akár bruttó 1 249 800 forint is lehet.

A vállalat kiemelt figyelmet fordít munkavállalói egészségmegőrzésére, ezért a versenyképes béreken kívül valamennyi munkatársának ingyenes egészségügyi szűrővizsgálatokat is biztosít, továbbá minden nap friss zöldséget és gyümölcsöt kínál a dolgozóknak.

1000 új munkahely 12 hónap alatt

Az ALDI Magyarország dinamikusan fejlődik, az utóbbi időben pedig tovább nőtt a vásárlók érdeklődése a diszkontáruházlánc iránt. A megnövekedett vásárlószám és forgalom miatt a vállalat jelentősen növelte magyarországi munkatársai létszámát, hogy a megszokott magas színvonalon tudja biztosítani a lakosság, a magyar családok ellátását az emelkedő inflációs környezetben is alacsony árú élelmiszerekkel és non-food termékekkel. A vállalat ezért a tervezettnél jóval több új munkahelyet hozott létre a kereskedelem, a logisztika, az informatika és az ügyvitel területén: egy év alatt közel 1000 fővel nőtt az ALDI cégcsoport által Magyarországon foglalkoztatottak száma, ami közel 30 százalékos bővülésnek felel meg, így a cégcsoport már az ország 20 legnagyobb munkaadója közé tartozik. Az áruházlánc célja, hogy az élelmiszer-kiskereskedelem egyik meghatározó szereplőjeként hozzájáruljon a magyar gazdaság fejlődéséhez. Ennek egyik pillére a jórészt magyar forrásból származó termékválaszték – a vállalat kizárólag hazai friss húst tart állandó kínálatában, továbbá 65 alapvető tejtermék és minden tojás is hazai termelőktől és feldolgozóktól jut el az áruházlánc üzleteinek polcaira. A vállalat számára a másik pillér a foglalkoztatottság növelése, stabil, válságálló munkahelyek létrehozása, amelyekhez versenyképes fizetések társulnak.

Véleményvezér

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.
Nagyot fordultak Trump hívei Ukrajna ügyében

Nagyot fordultak Trump hívei Ukrajna ügyében 

Orbán Viktor ukránellenes politikája számára rossz hír érkezett.
Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában 

A kormány által meghirdetett munkaalapú gazdaság önmagában kevés a felzárkózáshoz.
Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo