Az ALDI Magyarország számára a vásárlók és munkatársai elégedettsége egyaránt kiemelten fontos. A vállalat hisz abban, hogy elkötelezett dolgozók tudnak értéket teremteni a fogyasztók számára. A vásárlók akkor térnek be szívesen az ALDI áruházakba, ha az alacsony árak mellett színvonalas kiszolgálásban részesülnek minden egyes alkalommal, ezt a szolgáltatási minőséget pedig motivált munkatársakkal éri el a cég.
Az áruházlánc célja, hogy más szektorokkal szemben is versenyképes bért kínáljon már az első naptól fogva, meglévő munkatársainak pedig folyamatos bérfejlesztésekkel fizetésük reálértékének megtartására vagy növelésére törekszik. Az ALDI 2022-ben már kétszer is emelt bérein: januárban minden munkavállalóra egységesen vonatkozó 8 százalékos fizetésemelésről döntött, júliusban pedig pozíciótól függően 8-19 százalék közötti bérfejlesztést valósított meg. A mostani béremelés – néhány pozíciót leszámítva – egységesen 10 százalékos, és 2023. január 1-jén lép életbe. A vállalat folyamatos bérfejlesztésének köszönhetően így a legtöbb ALDI-dolgozó bére 12 hónap alatt 26-37 százalék közötti mértékben emelkedett, ami számottevően meghaladja az infláció jelenlegi mértékét, ezáltal a munkatársak reálbére is növekedett. A vállalat sávos rendszerben honorálja munkatársai lojalitását: minél tovább dolgozik a vállalatnál egy munkavállaló, annál magasabb bérsávba kerül. A bérsávok minden esetben az ALDI-nál eltöltött szolgálati évekhez kötöttek, így a dolgozókat a munkaévek számának növekedésével bértárgyalások nélkül, automatikusan a következő bérsávba sorolják.