Magyarország legnagyobb sörgyártója, a Borsodi Sörgyár ZRt. marketingigazgatói pozícióját 2007. januárjától Mészáros Zsolt tölti be. A szakember - közli róla a cég - széles körű tapasztalattal rendelkezik az FMCG termékek kommunikációjának területén, ezt megelőzően 13 évet töltött vezető marketing pozíciókban az Unilevernél.
Mészáros Zsolt a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán végzett kiváló eredménnyel. Később tanulmányait a dél-afrikai Institute of Marketing Managementben folytatta, ahol posztgraduális marketing diplomát szerzett. Pályafutását az Unilevernél sales gyakornokként kezdte, később a jégkrém divízió brand managere, majd a vállalat dél-afrikai jégkrém divíziójának marketing menedzsere lett. Három évet töltött a távoli országban, ahol csapatával sikeres újításokat hajtott végre. Hazatérése után 2001-től 2006-ig az Unilever Élelmiszer Üzletágának vezetői munkakörét töltötte be, ahol Magyarország, Szlovénia és Horvátország tartozott az irányítása alá. A marketing mellett a sales és trade marketing területeket is felügyelte.