Jégkrém után sör

Nagyot váltva az Unilever a Borsodi Sörgyárnál folytatja tevékenységét a dél-afrikai diplomát szerző Mészáros Zsolt. Mostantól ő a marketingigazgató.

Magyarország legnagyobb sörgyártója, a Borsodi Sörgyár ZRt. marketingigazgatói pozícióját 2007. januárjától Mészáros Zsolt tölti be. A szakember - közli róla a cég - széles körű tapasztalattal rendelkezik az FMCG termékek kommunikációjának területén, ezt megelőzően 13 évet töltött vezető marketing pozíciókban az Unilevernél.

Mészáros Zsolt a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán végzett kiváló eredménnyel. Később tanulmányait a dél-afrikai Institute of Marketing Managementben folytatta, ahol posztgraduális marketing diplomát szerzett. Pályafutását az Unilevernél sales gyakornokként kezdte, később a jégkrém divízió brand managere, majd a vállalat dél-afrikai jégkrém divíziójának marketing menedzsere lett. Három évet töltött a távoli országban, ahol csapatával sikeres újításokat hajtott végre. Hazatérése után 2001-től 2006-ig az Unilever Élelmiszer Üzletágának vezetői munkakörét töltötte be, ahol Magyarország, Szlovénia és Horvátország tartozott az irányítása alá. A marketing mellett a sales és trade marketing területeket is felügyelte.

Véleményvezér

Elszabadultak a Magyar Posta árai

Elszabadultak a Magyar Posta árai 

Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak

Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak 

Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.
Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t

Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t 

Lassan bármerre megyünk kisebb árakkal találkozunk, mint itthon.
Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort

Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort 

Reméljük lesz indiai szelfi is.
Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk

Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk 

Hol van már a Magyarország jobban teljesít szlogen?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo