Itt az olcsó Casco

Megújítja digitálisan köthető casco termékét a használatalapú autós szolgáltatásairól ismert Cristo alkalmazás, Cristo Casco néven; a cég hazánkban egyedülálló módon digitális vezérügynökként értékesíti termékét januártól. A felhasználók igényeire szabott új biztosítás teljeskörű menedzsmentjét a Cristo látja el, a biztosítási kockázatot az UNIQA csoport lichtensteini leányvállalata, az UNIQA Versicherung AG viseli.

A Cristo autós alkalmazás 2019 decembere óta van jelen a magyar piacon. Eleinte elsősorban a használatalapú casco termékét kínálta a felhasználóinak, kiegészítve a vezetésről szóló statisztikákkal és információkkal, szolgáltatási palettája ugyanakkor azóta is folyamatosan innovatív funkciókkal, így autós élethelyzetekre választ adó megoldásokkal bővül. Három év munkája érik be 2023 januárjában, amikor a cég elsőként a hazai piacon digitális biztosítási vezérügynök szerepben lép tovább, a használatalapon árazott „okos casco” biztosítást értékesítve, az UNIQA Versicherung AG nemzetközi biztosítóval partnerségben.

Egyszerűen, okostelefonon keresztül (Fotó: Cristo)
Egyszerűen, okostelefonon keresztül (Fotó: Cristo)

„A Cristónál indulásunk óta alapelvként tekintünk a használatalapú árazás lehetőségének megteremtésére.” – mutat rá Szota Szabolcs, a Cristo alkalmazást fejlesztő és üzemeltető Smartsurance Technologies ügyvezetője, egyben a vállalat tavaly év végi felmérésére is utalva, amelyből kiderült, a megkérdezettek 35 százaléka tényleges használat alapján fizetne szolgáltatásokért. „A Cristo Casco abban különbözik elődjétől, hogy a fizetendő biztosítási összeg a ténylegesen megtett kilométerektől – nem pedig a megtett út idejétől – függ. Emellett most már a teljes ügyfélkapcsolatért, a digitális szerződéskötéstől, a kockázatvállaláson át, a szerződéskezelésig és a kárrendezésig mi felelünk digitális vezérügynökként, miközben a biztosítási kockázatot a nemzetközi biztosító partnerünk viseli.” – foglalta össze az új szolgáltatás jellemzőit az ügyvezető.

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo