Míg hagyományosan minden egyéni működési gond takargatandó szégyent jelentett, ebben az új korszakban megszületett az engedély: "Ha elég jó vagy, akkor senki sem várja, hogy tökéletes légy!". A tehetséges vezető és a tehetséges kezdő munkatárs egyaránt megérdemli, hogy olyan támogatót kapjon, akivel "bűntetlenül" megbeszélheti nehézségeit. Erre a fajta támogatásra azonban nem könnyen válunk alkalmassá: a kapcsolatkezelés magasiskolája ez, amit a legtöbb embernek ki kell járnia, mielőtt mesternek mondhatná magát. Márpedig az üzleti világ egyre több ilyen mesterre tart igényt.
Egy, a GROW-TMI gondozásában most induló coach-képzés vezetője dr. F. Várkonyi Zsuzsa, a Mesterkurzus állandó előadója és számos önismereti könyv szerzője.
A Dr. F. Várkonyi Zsuzsa által tartott képzésen a tanácsadók egyrészt elsajátíthatják a professzionális kommunikáció eszközeit, másrészt egy olyan szemlélettel és gondolkodásmóddal ismerkedhetnek meg, amely térképként segíti a tájékozódásukat a váratlanul felbukkanó problémás helyzetekben. A tanácsadók tulajdonképpen hivatásos szakmai segítők, számukra elengedhetetlen egy olyan eszköztár, amely a legkülönfélébb helyzetben is iránymutatást nyújt, és segít eligazodni az egyedi esetek útvesztőjében. A tanácsadó nem engedheti meg magának, hogy figyelmen kívül hagyja a személyes, emberi problémákat, sikere döntő mértékben függ kapcsolatkezelési készségeitől.
"A coaching jelentése ez esetben nem más, mint fejlesztő, támogató, együtt gondolkodó, a problémamegoldást nem átvállaló szakértői hozzáállás bármely olyan feladat vagy probléma esetén, ahol a problémagazda segítségért fordul a vezetőhöz vagy külső tanácsadóhoz." - állítja a dr. F. Várkonyi Zsuzsa, a továbbképzés vezetője.