Hungerit: élelmiszeripari sikertörténet

A magyar élelmiszeripar egyik legnagyobb sikertörténete a Hungerité. A cég árbevétele az elmúlt évi 16 milliárdról csaknem 21 milliárdra emelkedett. A Hungerit Rt. tavaly nagy beruházásokat valósított meg, kiépült liba- és kacsadarabolójuk új részlege, valamint folyamatos az új, korszerű fagyasztóalagút kialakítása is, amelyet hamarosan üzembe helyeznek. A cég állományi létszáma egy év alatt 1300 főről 1500 főre emelkedett.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A szentesi központú Hungerit Baromfifeldolgozó és Élelmiszeripari Rt. három, addig szoros együttműködősben termelő helybéli kft. fúziójából 1997-ben alakult meg. Az átalakulást a tőkebevonás lehetősége és a magasabb szervezeti hatékonyság megvalósítása is indokolta. A cég dolgozóinak szakmai tudása, felkészültsége azonban sokkal mélyebben gyökerezik, hiszen Szentesen 1922. óta működik baromfifeldolgozó üzem.

A 2000. év végére épült fel a 3. számú panírüzemük, amelyet az elmúlt évben fokozatosan helyeztek üzembe. Kibővült a termékskálájuk is, valamint befejeződött a termékek csomagolásának megváltoztatása. Ma már az elsődlegesen feldolgozott, a továbbfeldolgozott és a panírozott termékeik is új csomagolásban vannak jelen a piacon. Az elmúlt évben piacra került a Hungerit rántott csirkecomb és csirkeszárny, a Hungerit Grill márkanevet viselő grillezett termékcsalád, valamint a Hungerit Palacsinták márkanév alatt megjelenő panírozott palacsinták. Az eddigi szeletelt termékeiken túl bevezették a DELKO szeletelt paprikás pulykamellet is, amely mindezidáig csak egészben került forgalomba.

A Hungerit Rt. a hazai piacon teljesen új, egyedi termékeket gyárt abból a szempontból, hogy valamennyi panírozott és grillezett terméke készresütött, szemben a versenytársak félkész, vagy elősütött készítményeivel.
A Hungerit közel 41 ezer tonna baromfit dolgoz fel évente, és a hazai piacon a kereskedelem minden szintjén jelen van, a kiskereskedőktől a legnagyobb áruházláncokig.

A Hungerit Rt. teljes körű baromfitenyésztéssel illetve feldolgozással foglalkozik, így elsődlegesen feldolgozott, továbbfeldolgozott és készresütött termékeivel gyakorlatilag bármely típusú fogyasztói igényt módjában áll kielégíteni.

Ahhoz, hogy bizonyíthatóan mindig kiváló minőségű termékeket állítsanak elő, bevezették az ISO 9001:2000 minőségbiztosítási rendszert, a baromfitenyésztéstől a csomagolásig. Mindezt megerősítették, amikor kiépítették az Európai Unió országaiban 1995. óta kötelező HACCP élelmiszerbiztonsági rendszert.

Miután a termelés, a baromfitenyésztés és nevelés a Hungerit Rt. saját telephelyein is történik, így lehetőség van a folyamatos ellenőrzésre, az állatok vizsgálatára, a hús minőségének szinten tartására, illetve folyamatos javítására.
A Hungerit forgalmának csaknem a felét kitevő exportértékesítés 35 országba irányul. Ez több mint 200 kereskedelmi partnert jelent. Legjelentősebb vásárlóik: Ausztria, Németország, Olaszország, Franciaország, de készítményeik eljutnak még Japánba is.

A termelést folyamatosan bővítik, és olyan termékeket fejlesztenek ki, amelyek mind minőségben és újdonságértékben mind pedig a táplálkozás élettani hatást tekintve megfelelnek a piac által támasztott követelményeknek.

A Hungerit sikerének titka többek között az, hogy ötvözi a tradicionális magyar konyha ízeit a legkorszerűbb technológia által nyújtott lehetőségekkel, ezáltal nagyon kedvelt a hazai fogyasztók körében.

A cég részt vesz a 2002. november 26-29. között megrendezésre kerülő FOODAPEST 2002 kiállítás alkalmából meghirdetett Újdonságdíj pályázaton. A pályázaton résztvevő gyorsfagyasztott, készresütött, panírozott termékeket azon elfoglalt, háztartást vezető nők és férfiak számára fejlesztették ki, akik szeretik a könnyen elkészíthető, jellegzetesen magyaros ízű termékeket. Ezen termékek házias fűszerezése, összetétele, ízvilága és felhasználási sokoldalúsága teljes mértékben kielégíti a korszerű, egészséges táplálkozási igényeket. A termékek formája, minősége és ízhatása alkalmassá teszi nemcsak főételként, hanem egyéb étkezési időszakokban történő felszolgálását is. Cél a kevés előkészületet igénylő, újszerű táplálkozási szokásokhoz igazodó termékek előállítása, úgy, hogy a tradicionális jelleg megmaradjon. A termékek újdonságértékűek és sikeresek a belföldi piacon, hiszen a hagyományos, magyar fűszerezéssel visszaadja a házias ízeket, és megkímél bennünket az otthoni hosszú előkészítési műveletektől, mert készresütött termék. Zsiradék felhasználása nélkül több funkcióban (sütőben, mikrohullámú-, vagy grillsütőben), rövid idő alatt felmelegíthető és azonnal tálalható.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo