Hogyan adjuk el termékünket?

A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége 2008-ban immár hetedik alkalommal rendezi meg a nemzetközi és magyarországi marketingkommunikációs szakma, a hatékony reklámozásról szóló versenyét, az EFFIE-t.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A pályázatról szóló közlemény szerint pályázni idén is az elmúlt mintegy másfél év hatékony kampányaival lehet. A szervezők a pályaműveket június 23-ig várják, hogy aztán a mintegy 80 fős szakmai zsűri megítélhesse mely kampányok bizonyultak a leghatékonyabbaknak.

A pályaműveket 10 kategóriába lehet nevezni, a szóban forgó termék vagy szolgáltatás jellegétől függően. Az adott pályaművet beküldheti a médiaügynökség, vagy a kreatív ügynökség vagy maga az ügyfél is.

A sikeres EFFIE pályázat ismérveiről a szervezők workshopot tartanak májusban, ahová várják az érdeklődőket, régi és új pályázókat.

A "marketing Oscar"-t, azaz a kategóriánkénti Arany-, Ezüst- illetve Bronz EFFIE-t a nagyszabású októberi díjkiosztó gálaesten vehetik majd át az idei legjobbak. Tavaly a verseny fődíját, a platina díjat az Insomnia Reklámügynökség nyerte el a Balatoni nyár című kampányával, amelyet a Magyar Turizmus Zrt. megbízásából készített.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo