Bár a gyártó neve többé-kevésbé minden Tesco termék csomagolásán szerepel, csak ritkán tudatosul bennünk, hogy milyen neves beszállítói gárda látja el a Tesco-t saját márkás termékekkel. Ilyen a Győri Sütőipari Kft. is, amely Magyarország legnagyobb sütőipari cége. Dr. Tormáné Kása Margit, a vállalat ügyvezető igazgatója 1996 óta dolgozik a cégnél, és elmondása szerint a Győri Sütőipari Kft. már akkoriban is a Tesco egyik partnereként tevékenykedett.
A ma legnagyobb hazai kiskereskedelmi lánc magyarországi története 1994-ben a nyugat-dunántúli régióban kezdődött, ahol felvásárolt egy győri székhelyű, állami tulajdonú élelmiszer kiskereskedelmi vállalatot. Ettől kezdve a két cég története elválaszthatatlanul összefonódik, hiszen a Győri Sütőipari Kft. már a Tesco jogelődjével is együttműködött.
A Győri Sütőipari Kft. jelenleg kilenc Tesco termékkel látja el a kiskereskedelmi lánc 23 egységét, és hetente 2-3-szor vagy akár naponta is szállítanak közvetlenül az üzletekbe. A győri vállalat első Tesco termékei a toast kenyerek voltak, melyek 2001. áprilisában jelentek meg a polcokon, majd további árucikkek kerültek bevezetésre. A Tesco és a Győri Sütőipari Kft. közös fejlesztésű termékei egyre sikeresebbek a vásárlók körében; havonta összesen 32 ezer darab Tesco termék érkezik az áruházakba a győri vállalattól.
Dr. Tormáné Kása Margit így vélekedett a Tesco-val való együttműködésről: „A kapcsolat gyümölcsöző, ezt támasztják alá az eredmények is. A Tesco-val való együttműködés számunkra stabilitást jelent, és természetesen a jövőben is a jelenlegi közös munka folytatására törekszünk.”
A Tesco Magyarországon saját márkás Gazdaságos termékcsaládjának 1998-as bevezetését követően 2001. februárjában kezdte el forgalmazni Tesco termékeinek skáláját, amelyek mára már nagyobb számban vannak jelen az áruházakban, mint a Tesco Gazdaságos termékek. A Tesco cikkek a Tesco Gazdaságos termékeknél magasabb minőségkategóriát képviselnek, az ismert márkák minőségével megegyeznek, viszont jelentősen olcsóbbak.
Nemrég készült egy felmérés a Tesco termékekkel kapcsolatban, amely többek között arra is rávilágít, hogy az árucikkek megvásárlása mögött meghúzódó legfőbb szempont a kedvező ár, amely a marketing költségek lefaragásából származik. Ugyanakkor sokan a jó minőség miatt rakják kosarukba ezen cikkeket, hiszen a megkérdezettek többsége vélekedett úgy, hogy a Tesco termékek minősége megegyezik, illetve esetenként akár jobb is az ismert márkás termékekénél. Nem csoda, hiszen mint azt a fenti tanulmány is mutatja, a Tesco, Magyarország legnagyobb kiskereskedelmi lánca olyan neves beszállítókkal működik együtt, mint például a Győri Sütőipari Kft.