Győri kenyerek a Tesco-kban

Sokan talán nem is tudják, hogy a Győri Sütőipari Kft. látja el az ország összes Tesco áruházát Tesco Toast kenyérrel, Tesco mini baguette-tel vagy akár Tesco császár zsemlével, holott ezek a termékek minden egységben igen közkedveltek. A felmérések szerint a vásárlók ismerik, és jó minőségük és kedvező áraik miatt kedvelik a Tesco termékeket, de mégis felmerül a kérdés, vajon milyen cégek állhatnak ezen cikkek hátterében?

Bár a gyártó neve többé-kevésbé minden Tesco termék csomagolásán szerepel, csak ritkán tudatosul bennünk, hogy milyen neves beszállítói gárda látja el a Tesco-t saját márkás termékekkel. Ilyen a Győri Sütőipari Kft. is, amely Magyarország legnagyobb sütőipari cége. Dr. Tormáné Kása Margit, a vállalat ügyvezető igazgatója 1996 óta dolgozik a cégnél, és elmondása szerint a Győri Sütőipari Kft. már akkoriban is a Tesco egyik partnereként tevékenykedett.


 


A ma legnagyobb hazai kiskereskedelmi lánc magyarországi története 1994-ben a nyugat-dunántúli régióban kezdődött, ahol felvásárolt egy győri székhelyű, állami tulajdonú élelmiszer kiskereskedelmi vállalatot. Ettől kezdve a két cég története elválaszthatatlanul összefonódik, hiszen a Győri Sütőipari Kft. már a Tesco jogelődjével is együttműködött.


 


A Győri Sütőipari Kft. jelenleg kilenc Tesco termékkel látja el a kiskereskedelmi lánc 23 egységét, és hetente 2-3-szor vagy akár naponta is szállítanak közvetlenül az üzletekbe. A győri vállalat első Tesco termékei a toast kenyerek voltak, melyek 2001. áprilisában jelentek meg a polcokon, majd további árucikkek kerültek bevezetésre. A Tesco és a Győri Sütőipari Kft. közös fejlesztésű termékei egyre sikeresebbek a vásárlók körében; havonta összesen 32 ezer darab Tesco termék érkezik az áruházakba a győri vállalattól.


 


Dr. Tormáné Kása Margit így vélekedett a Tesco-val való együttműködésről: „A kapcsolat gyümölcsöző, ezt támasztják alá az eredmények is. A Tesco-val való együttműködés számunkra stabilitást jelent, és természetesen a jövőben is a jelenlegi közös munka folytatására törekszünk.”


 


A Tesco Magyarországon saját márkás Gazdaságos termékcsaládjának 1998-as bevezetését követően 2001. februárjában kezdte el forgalmazni Tesco termékeinek skáláját, amelyek mára már nagyobb számban vannak jelen az áruházakban, mint a Tesco Gazdaságos termékek. A Tesco cikkek a Tesco Gazdaságos termékeknél magasabb minőségkategóriát képviselnek, az ismert márkák minőségével megegyeznek, viszont jelentősen olcsóbbak.


 


Nemrég készült egy felmérés a Tesco termékekkel kapcsolatban, amely többek között arra is rávilágít, hogy az árucikkek megvásárlása mögött meghúzódó legfőbb szempont a kedvező ár, amely a marketing költségek lefaragásából származik. Ugyanakkor sokan a jó minőség miatt rakják kosarukba ezen cikkeket, hiszen a megkérdezettek többsége vélekedett úgy, hogy a Tesco termékek minősége megegyezik, illetve esetenként akár jobb is az ismert márkás termékekénél. Nem csoda, hiszen mint azt a fenti tanulmány is mutatja, a Tesco, Magyarország legnagyobb kiskereskedelmi lánca olyan neves beszállítókkal működik együtt, mint például a Győri Sütőipari Kft.


 

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo