Gyártóknak és kereskedőknek

A tavalyi év során 65 millió gépkocsit gyártottak és 55 milliót értékesítettek. A Deloitte becslései szerint a gépkocsi gyártók illetve kereskedők mintegy 20%-os értékesítési növekedést érhetnének el, mindezt ügyes marketingfogások vagy egy új modell piacradobása nélkül.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Deloitte nemrégiben megjelent "Nagy szellemek ha találkoznak" című kiadványa azzal a tanáccsal látja el a gépkocsi gyártókat és kereskedőket, hogy minden korábbinál szorosabban működjenek együtt a gépkocsi értékesítések számának növelése érdekében.

Miután 2005-ben világszerte 10 millió gépkocsit nem tudtak értékesíteni, a Deloitte szakértői úgy vélik, itt az idő, hogy a gyártók és kereskedők összefogjanak.

A Deloitte tanulmánya új szemszögből vizsgálja, hogyan tudná hosszú távon kedvezően befolyásolni az értékesítési adatokat, az eredeti alkatrészgyártók és a kereskedők közötti szorosabb együttműködés.

A tanulmány világszerte jellemző gépkocsi vásárlási szokásokra támaszkodik annak az öt alapelvnek a megfogalmazásakor, amelyek mentén a gépkocsi gyártók és kereskedők megismerhetik egymás céljait, és szorosabb, kölcsönösen előnyös kapcsolatokat alakíthatnak ki.

  • 1. számú elv: Közös célok meghatározása - őszinte, gyümölcsöző együttműködés kialakítása, egymás erősségeinek és szakértelmének szem előtt tartásával.
  • 2. számú elv: A márka megszemélyesítése - a márkának életre kell kelnie minden tranzakció során, minden nap, minden ügyfélkapcsolat alkalmával - a termékekben, a marketingben, és az értékesítési folyamatban.
  • 3. számú elv: A vásárlói tapasztalatok javítása - jobb készletkezelés, vásárlás ösztönzés, illetve a pénzügyi folyamatok egyszerűsítése.
  • 4. számú elv: A megfelelő programok megvalósítása - együttműködés. Kezdve az ügyféladatok megosztásával, a jól működő programok ismétlésével és a sikertelenek megszüntetésével.
  • 5. számú elv: Mérés, mérés, mérés - a tényeken alapuló döntéshozatal feltétele a pontos adatok ismerete.

A tanulmányt letöltheti erről a linkről.

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo