Gyártóknak és kereskedőknek

A tavalyi év során 65 millió gépkocsit gyártottak és 55 milliót értékesítettek. A Deloitte becslései szerint a gépkocsi gyártók illetve kereskedők mintegy 20%-os értékesítési növekedést érhetnének el, mindezt ügyes marketingfogások vagy egy új modell piacradobása nélkül.

A Deloitte nemrégiben megjelent "Nagy szellemek ha találkoznak" című kiadványa azzal a tanáccsal látja el a gépkocsi gyártókat és kereskedőket, hogy minden korábbinál szorosabban működjenek együtt a gépkocsi értékesítések számának növelése érdekében.

Miután 2005-ben világszerte 10 millió gépkocsit nem tudtak értékesíteni, a Deloitte szakértői úgy vélik, itt az idő, hogy a gyártók és kereskedők összefogjanak.

A Deloitte tanulmánya új szemszögből vizsgálja, hogyan tudná hosszú távon kedvezően befolyásolni az értékesítési adatokat, az eredeti alkatrészgyártók és a kereskedők közötti szorosabb együttműködés.

A tanulmány világszerte jellemző gépkocsi vásárlási szokásokra támaszkodik annak az öt alapelvnek a megfogalmazásakor, amelyek mentén a gépkocsi gyártók és kereskedők megismerhetik egymás céljait, és szorosabb, kölcsönösen előnyös kapcsolatokat alakíthatnak ki.

  • 1. számú elv: Közös célok meghatározása - őszinte, gyümölcsöző együttműködés kialakítása, egymás erősségeinek és szakértelmének szem előtt tartásával.
  • 2. számú elv: A márka megszemélyesítése - a márkának életre kell kelnie minden tranzakció során, minden nap, minden ügyfélkapcsolat alkalmával - a termékekben, a marketingben, és az értékesítési folyamatban.
  • 3. számú elv: A vásárlói tapasztalatok javítása - jobb készletkezelés, vásárlás ösztönzés, illetve a pénzügyi folyamatok egyszerűsítése.
  • 4. számú elv: A megfelelő programok megvalósítása - együttműködés. Kezdve az ügyféladatok megosztásával, a jól működő programok ismétlésével és a sikertelenek megszüntetésével.
  • 5. számú elv: Mérés, mérés, mérés - a tényeken alapuló döntéshozatal feltétele a pontos adatok ismerete.

A tanulmányt letöltheti erről a linkről.

Véleményvezér

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat 

A gyűlöletet könnyű szítani.
Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo