G2 – a vonal alatti kommunikációban

A Grey Worldwide Hungary - Magyarország ötödik legnagyobb kommunikációs ügynöksége - május 29-én három új tender, valamint egy Ezüst és egy Bronz Penge Díj elnyerését jelentette be.


A Grey a BBDO és a Young and Rubicam elől nyerte el a kaposvári húsüzem, a Kométa ‘99 Kft kommunikációs tevékenységére kiírt pályázatot. A klasszikus hirdetések, marketing tanácsadás, a márkastratégiák fejlesztése, a Kométa hagyományos és új termékeinek újszerű csomagolásának tervezése mellett a Grey PR részlege, a GCI Budapest szervezi a Kométa vállalati kommunikációját.

A Magyar Allergológiai és Klinikai Immunológiai Társaság (MAKIT) társadalmi célú kampányára kiírt tenderen a nyertes Grey Budapest mellett a McCann Erickson és a Young & Rubicam is indult. A Grey integrált tervett dolgozott ki a szénanátha tünetegyüttesének és kezelésének ismertetésére. A sikeres terv reklám- és PR-eszközökre épül: a kampányindító sajtótájékoztatót egy sajtókampány, öt másodperces szponzorációs szpotok, 30 másodperces rádióhirdetések, poszterek és interjúk követik. A GCI Budapest közreműködésével, a Grey interaktív részlege, az Argonauts Kft. informatív weboldalt fejlesztett ki, ahol a látogatók a szénanáthával kapcsolatos fontos információk mellett országos szakrendelő-adatbázist is találnak.

A G2, a Grey Worldwide Hungary BTL részlege szervezte az E.ON Hungária Rt. megjelenítését az Industria 2002 szakkiállításon, valamint tervezte és kivitelezte a kiállítással kapcsolatos DM hirdetési anyagokat. A G2 érdeme az E.ON arculatához igazodó kiállítási stand tervezése, valamint a kiállítás idején a szórakoztató rendezvények lebonyolítása. A Grey PR részlege, a GCI Budapest a kiállítás kommunikációs programját tervezte és bonyolította. A kommunikáció részét képezték azok a szakmai előadások és pódium-beszélgetések, amelyek során az érdeklődők háttérinformációt kaphattak a vállalat hazai szerepéről. A GCI Budapest online játékot is szervezett a látogatóknak, amely segíti a standon megszerzett információk elmélyülését.

Az idei, a 3. Arany Penge Kreatív Reklámfesztiválon nem adtak ki BTL kategóriában Arany Penge Díjat, így a legmagasabb az Ezüst Penge Díj lett. A Grey Worldwide Hungary BTL részlege, a G2 munkáival egy Ezüst és egy Bronz Penge Díjat nyert el, így a legtöbb kreatív elismerésben részesült BTL ügynöksége lett 2002-ben.

A Grey Worldwide Hungary ezévi sikerei az ügynökség integrált kommunikációba vetett hitének és integrált módszereinek köszönhetőek.

Véleményvezér

Magyar Péter nagy találatot vitt be a köztársasági elnöknek

Magyar Péter nagy találatot vitt be a köztársasági elnöknek 

A köztársasági elnök nyugodtan találkozhat politikusokkal, nem ez dönti el a függetlenségét.
Több mint 400 százalékos haszonnal árulják a kereskedők a szabolcsi almát

Több mint 400 százalékos haszonnal árulják a kereskedők a szabolcsi almát 

Nehéz a sorsa az almatermelőknek és a vásárlóknak, bezzeg a kereskedők.
Hadházy Ákos szerint öt és fél éve tehetetlenkedik az Ügyészség Orbán Viktor fogásza ügyében

Hadházy Ákos szerint öt és fél éve tehetetlenkedik az Ügyészség Orbán Viktor fogásza ügyében 

Iszonyúan keresik az igazságot az Ügyészségen, csak nem találják.
Rekordot döntött a külföldieknek kiadott magyarországi tartózkodási engedélyek száma

Rekordot döntött a külföldieknek kiadott magyarországi tartózkodási engedélyek száma 

Több tízezer ázsiai érkezett Magyarországra egyetlen év alatt.
Elképesztően nagy minimálbér-emelést terveznek

Elképesztően nagy minimálbér-emelést terveznek 

Jön az ezer euró feletti minimálbér.
Újabb fordulóponthoz érkezett az ukrajnai háború

Újabb fordulóponthoz érkezett az ukrajnai háború 

Egyre durvul a háború.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo