G2 – a vonal alatti kommunikációban

A Grey Worldwide Hungary - Magyarország ötödik legnagyobb kommunikációs ügynöksége - május 29-én három új tender, valamint egy Ezüst és egy Bronz Penge Díj elnyerését jelentette be.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés


A Grey a BBDO és a Young and Rubicam elől nyerte el a kaposvári húsüzem, a Kométa ‘99 Kft kommunikációs tevékenységére kiírt pályázatot. A klasszikus hirdetések, marketing tanácsadás, a márkastratégiák fejlesztése, a Kométa hagyományos és új termékeinek újszerű csomagolásának tervezése mellett a Grey PR részlege, a GCI Budapest szervezi a Kométa vállalati kommunikációját.

A Magyar Allergológiai és Klinikai Immunológiai Társaság (MAKIT) társadalmi célú kampányára kiírt tenderen a nyertes Grey Budapest mellett a McCann Erickson és a Young & Rubicam is indult. A Grey integrált tervett dolgozott ki a szénanátha tünetegyüttesének és kezelésének ismertetésére. A sikeres terv reklám- és PR-eszközökre épül: a kampányindító sajtótájékoztatót egy sajtókampány, öt másodperces szponzorációs szpotok, 30 másodperces rádióhirdetések, poszterek és interjúk követik. A GCI Budapest közreműködésével, a Grey interaktív részlege, az Argonauts Kft. informatív weboldalt fejlesztett ki, ahol a látogatók a szénanáthával kapcsolatos fontos információk mellett országos szakrendelő-adatbázist is találnak.

A G2, a Grey Worldwide Hungary BTL részlege szervezte az E.ON Hungária Rt. megjelenítését az Industria 2002 szakkiállításon, valamint tervezte és kivitelezte a kiállítással kapcsolatos DM hirdetési anyagokat. A G2 érdeme az E.ON arculatához igazodó kiállítási stand tervezése, valamint a kiállítás idején a szórakoztató rendezvények lebonyolítása. A Grey PR részlege, a GCI Budapest a kiállítás kommunikációs programját tervezte és bonyolította. A kommunikáció részét képezték azok a szakmai előadások és pódium-beszélgetések, amelyek során az érdeklődők háttérinformációt kaphattak a vállalat hazai szerepéről. A GCI Budapest online játékot is szervezett a látogatóknak, amely segíti a standon megszerzett információk elmélyülését.

Az idei, a 3. Arany Penge Kreatív Reklámfesztiválon nem adtak ki BTL kategóriában Arany Penge Díjat, így a legmagasabb az Ezüst Penge Díj lett. A Grey Worldwide Hungary BTL részlege, a G2 munkáival egy Ezüst és egy Bronz Penge Díjat nyert el, így a legtöbb kreatív elismerésben részesült BTL ügynöksége lett 2002-ben.

A Grey Worldwide Hungary ezévi sikerei az ügynökség integrált kommunikációba vetett hitének és integrált módszereinek köszönhetőek.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo