Fő trendek az első tíz hónapból

A hipermarketek térnyerésének üteme lelassult, a kis boltok pozíciója pedig egyelőre szilárd. Ezeket a legérdekesebb trendek az élelmiszerkereskedelem első tíz hónapi adatai alapján, a GfK Piackutató Intézet közlése szerint.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A háztartások beszerzése élelmiszerből és háztartási vegyi áruból 17 százalékkal nőtt január-októberben, az előző év hasonló időszakához képest. Így 2002 első tíz hónapjában meghaladta az 1 500 milliárd forintot.

Ebből a modern bolttípusok közül a hipermarketre 18 százalék jutott, szupermarketre 14, diszkontra pedig 15 százalék. A kis boltok forgalmi részesedése 36 százalék. Ebbe a kategóriába a 400 négyzetméternél kisebb üzletek tartoznak. Pozíciójuk nemhogy gyengült volna az előző év hasonló időszakához képest, hanem egy százalékponttal javult is. Okát a piackutatók főleg abban látják, hogy a láncba tömörült kis boltok vállalatai és beszerzési társulásai a korábbiaknál hatékonyabban működnek.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo