A cég a 2021-es pénzügyi éve első negyedévét (2020 negyedik naptári negyedévét) 111,24 milliárd dollárral, a vállalat történetének legnagyobb értékesítési árbevételével zárta, ami 21 százalékkal felülmúlta az egy évvel korábbit.
Az Apple negyedéves adózott eredménye 29 százalékkal, 28,76 milliárd dollárra emelkedett, részvényarányosan 1,25 dollárról 1,68 dollárra nőtt. Szakértők kevésbé javuló adatra, részvényarányosan 1,41 dollárra számítottak.
Az iPhone értékesítések bevétele 17 százalékkal nőtt, rekordszintű, 65,60 milliárd dollár volt, felülmúlta az elemzői várakozások átlagában szerepelt 59,80 milliárd dollárt. Az Apple nem publikálja termékei darabszám szerinti forgalmát.
Az iPad értékesítések bevétele 41 százalékkal 8,44 milliárd dollárra ugrott, a viselhető számítástechnikai cikkek és okos háztartási berendezések értékesítésével az Apple 12,97 milliárd dollár bevételre tett szert, 30 százalékkal magasabbra az egy évvel korábbinál. Az Apple Music, iCloud és hasonló előfizetéses szolgáltatások bevétele 24 százalékkal, 15,76 milliárd dollárra emelkedett.
A negyedévben a Kínát, Hongkongot és Tajvant összefogó térségben 57 százalékkal, 7,95 milliárd dollárra ugrott a bevétel, különösen az iPhone készüléket eladásnövekedésére. Észak- és Dél-Amerikában a bevétel 12 százalékkal, 43,31 milliárd dollárra emelkedett, Európában 17 százalékkal, 27,3 százalékkal nőtt, Japánban pedig 33 százalékkal, 8,29 milliárd dollárra bővült.