Felpörgött a sportbiznisz, a turisták egyharmada sporteseményre utazik

A Mastercard 2023-as Sport Economy Index Europe című jelentése alapján az elmúlt 12 hónapban óriási lelkesedéssel tértek vissza az európaiak a stadionokba és edzőtermekbe. A 11 000 fős mintán végzett kutatás szerint 2022-ben 12 százalékkal növekedett a sporteseményeket meglátogató, 10 százalékkal pedig a rendszeresen sportoló válaszadók aránya.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A videójátékok népszerűsége ugyancsak virágzott, a válaszadók elmondása szerint 52 százalékuk ült le játszani az elmúlt 12 hónapban.

"Az elmúlt 12 hónapban Európa sport iránti szenvedélye még erősebbé vált, ahogy a szurkolók visszatértek a stadionokba és a konditermekbe, hogy ismét kedvükre élvezhessék kedvenc időtöltésüket. Ráadásul a technológia szerepe is egyre nagyobb az iparágban, így például a VR izgalmas lehetőségei mögött most már erős fogyasztói lelkesedés áll, sokan ki szeretnék azt próbálni" - mondta Jeannette Liendo, a Mastercard Europe marketing és kommunikációs alelnöke. "A sport az európai kultúra megingathatatlan alkotóeleme, és büszkék vagyunk arra, hogy 2023-ban a régió legizgalmasabb sporteseményeit - az UEFA Bajnokok Ligájától a Rögbi-Világbajnokságon át a League of Legends Európa-bajnokságig - szponzorálhatjuk."

Utazás és Sport

Jól példázza az európaiak sport iránti szeretetét, hogy 2023-ban az emberek egyharmada tervezi, hogy külföldre utazzon egy elő sportesemény miatt. Lesz is hova, hiszen az izgalmas sportesemények sora már kezdetét vette az ausztriai Kitzbühelben megrendezett 83. Hahnenkamm Világkupa-versennyel, amelyet a Mastercard szponzorál. A rendezvény célja, hogy minden 10 európai közül legalább 3-at meggyőzzön, hogy idén csatolja fel sílécét vagy snowboardját.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo