Exkluzív üzleti szakkönyvek magyarul

Itthon is megjelentek a menedzserek, marketingesek világszerte legkeresettebb kézikönyvei, az A Financial Times Handbook of Management, és a Princliples of Marketing.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Financial Times Handbook of Management a világ számos országában több mint 1 millió példányban kelt el. Szerzői és szerkesztői szakterületük vezéregyéniségei, többek között Philip Kotler, Henry Mintzberg, Tom Peters, Igor Ansoff vagy Michael Porter.

Mivel az üzleti élet dinamikus változásban van, a gazdasági elméletek és a rájuk épülő módszerek száma napról napra nő, és komoly kihívást jelent lépést tartani velük. A Handbook of Management a XXI. századi menedzsment-módszertan közérthető nyelven, átfogóan és tudományos igénnyel megírt bestsellere. A könyv négy fejezete:

  • A világszínvonalú menedzsment
  • A menedzsment alapjai
  • Vezetői készségek és képességek
  • Gyakorlati példák bemutatása

Ajánlható közép- és felsővezetőknek (mind stratégiai, mind operatív szinten), gazdasági vezetőknek, pénzügyi elemzőknek, PR- és marketingszakembereknek, HR-vezetőknek, karrier-tanácsadóknak, közgazdászoknak.

A Princliples of Marketing szerzője Dr. Philip Kotler, a "globális marketinges guru". Számos díj kitüntetettje, a marketingtudomány úttörője, több mint húsz nagy sikerű szakkönyv és mintegy kétszáz szakcikk szerzője. A társszerző Dr. Gary Armstrong ismert marketingkutató, a tudományterület vezető oktatója, maga is folyamatosan publikál. "A marketing bibliája" Kotler gyakorlati és Armstrong elméleti tudását ötvözi. A kézikönyv nyelvezete olvasmányos, logikája világos, a benne foglalt információ rendszerezett, az alkalmazott módszertan tükrözi Armstrong több évtizedes tanári tapasztalatát.

A könyv főbb fejezetei:

  • A marketing meghatározása és a marketing folyamatok leírása.
  • A piaci környezet és a vásárlók/fogyasztók meghatározása.
  • A vásárló- / fogyasztóorientált marketingmix, a marketingstratégia tervezése.
  • A marketing térnyerése.

A könyveket a Manager Könyvklub terjeszti Magyarországon.

Véleményvezér

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo