Exkluzív üzleti szakkönyvek magyarul

Itthon is megjelentek a menedzserek, marketingesek világszerte legkeresettebb kézikönyvei, az A Financial Times Handbook of Management, és a Princliples of Marketing.

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Financial Times Handbook of Management a világ számos országában több mint 1 millió példányban kelt el. Szerzői és szerkesztői szakterületük vezéregyéniségei, többek között Philip Kotler, Henry Mintzberg, Tom Peters, Igor Ansoff vagy Michael Porter.

Mivel az üzleti élet dinamikus változásban van, a gazdasági elméletek és a rájuk épülő módszerek száma napról napra nő, és komoly kihívást jelent lépést tartani velük. A Handbook of Management a XXI. századi menedzsment-módszertan közérthető nyelven, átfogóan és tudományos igénnyel megírt bestsellere. A könyv négy fejezete:

  • A világszínvonalú menedzsment
  • A menedzsment alapjai
  • Vezetői készségek és képességek
  • Gyakorlati példák bemutatása

Ajánlható közép- és felsővezetőknek (mind stratégiai, mind operatív szinten), gazdasági vezetőknek, pénzügyi elemzőknek, PR- és marketingszakembereknek, HR-vezetőknek, karrier-tanácsadóknak, közgazdászoknak.

A Princliples of Marketing szerzője Dr. Philip Kotler, a "globális marketinges guru". Számos díj kitüntetettje, a marketingtudomány úttörője, több mint húsz nagy sikerű szakkönyv és mintegy kétszáz szakcikk szerzője. A társszerző Dr. Gary Armstrong ismert marketingkutató, a tudományterület vezető oktatója, maga is folyamatosan publikál. "A marketing bibliája" Kotler gyakorlati és Armstrong elméleti tudását ötvözi. A kézikönyv nyelvezete olvasmányos, logikája világos, a benne foglalt információ rendszerezett, az alkalmazott módszertan tükrözi Armstrong több évtizedes tanári tapasztalatát.

A könyv főbb fejezetei:

  • A marketing meghatározása és a marketing folyamatok leírása.
  • A piaci környezet és a vásárlók/fogyasztók meghatározása.
  • A vásárló- / fogyasztóorientált marketingmix, a marketingstratégia tervezése.
  • A marketing térnyerése.

A könyveket a Manager Könyvklub terjeszti Magyarországon.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo