A Financial Times Handbook of Management a világ számos országában több mint 1 millió példányban kelt el. Szerzői és szerkesztői szakterületük vezéregyéniségei, többek között Philip Kotler, Henry Mintzberg, Tom Peters, Igor Ansoff vagy Michael Porter.
Mivel az üzleti élet dinamikus változásban van, a gazdasági elméletek és a rájuk épülő módszerek száma napról napra nő, és komoly kihívást jelent lépést tartani velük. A Handbook of Management a XXI. századi menedzsment-módszertan közérthető nyelven, átfogóan és tudományos igénnyel megírt bestsellere. A könyv négy fejezete:
- A világszínvonalú menedzsment
- A menedzsment alapjai
- Vezetői készségek és képességek
- Gyakorlati példák bemutatása
Ajánlható közép- és felsővezetőknek (mind stratégiai, mind operatív szinten), gazdasági vezetőknek, pénzügyi elemzőknek, PR- és marketingszakembereknek, HR-vezetőknek, karrier-tanácsadóknak, közgazdászoknak.
A Princliples of Marketing szerzője Dr. Philip Kotler, a "globális marketinges guru". Számos díj kitüntetettje, a marketingtudomány úttörője, több mint húsz nagy sikerű szakkönyv és mintegy kétszáz szakcikk szerzője. A társszerző Dr. Gary Armstrong ismert marketingkutató, a tudományterület vezető oktatója, maga is folyamatosan publikál. "A marketing bibliája" Kotler gyakorlati és Armstrong elméleti tudását ötvözi. A kézikönyv nyelvezete olvasmányos, logikája világos, a benne foglalt információ rendszerezett, az alkalmazott módszertan tükrözi Armstrong több évtizedes tanári tapasztalatát.
A könyv főbb fejezetei:
- A marketing meghatározása és a marketing folyamatok leírása.
- A piaci környezet és a vásárlók/fogyasztók meghatározása.
- A vásárló- / fogyasztóorientált marketingmix, a marketingstratégia tervezése.
- A marketing térnyerése.
A könyveket a Manager Könyvklub terjeszti Magyarországon.