Az irodaház egy újszerű marketing eszközzel rukkolt elő: a várost több mint egy hónapja egy iroda-autó járja. A reklámautó az elkövetkezendő 10 hónapban napi 4 órában fog Budapest utcáin közlekedni, hogy népszerűsítse az irodaházat. Az autó mindig akkor van úton, amikor és ahol dugó, felfordulás, esemény van a városban, a legforgalmasabb utakat keresve. Az iroda egyébként egy teherautó platóján helyezkedik el. Az apró részletekre is figyelve, komplett irodaként rendezték be, melynek a falai átlátszók.
Rácz Ildikó, a Roosevelt irodaház munkatársa szerint az autó célja nem mérhető kifejezetten direkt megkeresésekben, de figyelemkeltő és az újdonság erejével hat. Nem is volt más a hivatása, minthogy az emberek beszéljenek róla és az üzenet valóban eljusson a célközönséghez: "van egy irodaház, amely prémium kategóriájával, szolgáltatásaival, elhelyezkedésével más oldalról közelíti meg a bérlőket".
Az irodaháznak nem ez az első újítása, hiszen a bérlők számára nyújtott kedvezményekkel járó Roosevelt kártya is olyan eszköz, amelyet irodaházak még korábban nem alkalmaztak.