Informatikai gondok nélkül
Az EVOLIT Informatikai Szolgáltató Kft. viszonylag fiatal vállalat. 2001-ben a KFKI Számítástechnikai Rt. azzal a szándékkal hozta létre, hogy a Cégcsoporton belül hatékonyabbá váljon az információtechnológiai infrastruktúra üzemeltetése. A feladatkihelyezés hatására összevonták a Cégcsoport leányvállalatainál addig egymástól függetlenül működő belső rendszereket és az azokat működtető informatikai szakembergárdát, továbbá egységesítették az eltérő alkalmazásokat és szoftverkörnyezetet. Így emelkedett a szolgáltatás színvonala, hatékonyabbá vált a meglévő infrastruktúra kihasználtsága, és a beszerzési piacon is javult a Cégcsoport pozíciója. Az átszervezés hatására a KFKI Cégcsoport működésének színvonala és költséghatékonysága is nőtt. Egy ilyen magas szintű humán- és infrastruktúra-kapacitás létrejöttével az EVOLIT rendelkezésére állt az a professzionális szaktudás és képesség, amely lehetővé tette a külső piac felé is működtetési és outsourcing szolgáltatások nyújtását – magyarázza Kasza Tamás, az EVOLIT értékesítési igazgatója. A KFKI leányvállalata ma már több mint 1000 felhasználót támogat.
Az EVOLIT a piaci szereplők széles köre számára kínálja szolgáltatásait kezdve az IT-n belül egy-egy részterület – szerver, desktop, levelezési rendszer vagy helpdesk – működtetésének átvállalásától egészen a teljes eszközpark és humánkapacitás átvételéig. Ha egy vállalat az EVOLIT-ra bízza rendszerének üzemeltetését, többé nem fordulhat elő, hogy bizonytalan ideig áll a munka, vagy éppen a rendszergazda nem ér rá a hibát elhárítani. Erre garancia az SLA (service level agreement), amely írásban rögzíti az ügyfél felé a szolgáltatási szinteket. A paramétereket testreszabottan határozzák meg: minden vállalatnál azon üzleti folyamat támogatása élvez prioritást, amely ott a legfontosabb. Ezáltal minden hibát garantáltan úgy és annyi idő alatt hárítanak el, ahogyan arról a felek megállapodtak. Sőt a szerződés még a rendelkezésre állás százalékát is garantálja. A folyamatos rendszerüzemeltetés garanciái a teljesítménymérés, a havi statisztikák, és nem megfelelő teljesítés esetén a szolgáltatási díj visszatérítése. Mindez pedig nem szubjektív módon történik, hanem például a Remedy alapú Service Desk rögzíti az eseményeket, meghatározza a paraméterekhez mérten a teljesítés színvonalát, és ennek alapján a Remedy „kiszámolja” a havidíjat.
Az EVOLIT legnagyobb ereje a rendelkezésre álló szakembergárda, valamint a rugalmas és költséghatékony feladatellátás. A szinergia jelentkezik a szaktudásban és a meglévő infrastrukturális erőforrásban is, a végeredmény pedig a magas színvonalú, költséghatékony feladatellátás – hangsúlyozza Kasza Tamás. Minderre pedig bizonyítékul elég megnézni a KFKI-cégek működését és gyors fejlődését.
EVOLIT Informatikai Szolgáltató Kft.
Cím: 1134 Budapest, Tüzér u. 39–41.
Tel.: 236-6700
Fax: 236-6701
Weboldal: www.evolit.hu
E-mail: [email protected]
Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?
Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia
2025. november 4., Budapest
Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott
Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.

Dagad a magyar kémbotrány, Magyar Péter szerint valóban érkeztek magyar kémek Brüsszelbe
Nemzetközi botrány felé közeledünk?

Csak nálunk vannak árrésstoppok, mégis Magyarországon a legmagasabb a térségben az élelmiszerinfláció
Rejtélyes a magyar infláció.