Informatikai gondok nélkül
Az EVOLIT Informatikai Szolgáltató Kft. viszonylag fiatal vállalat. 2001-ben a KFKI Számítástechnikai Rt. azzal a szándékkal hozta létre, hogy a Cégcsoporton belül hatékonyabbá váljon az információtechnológiai infrastruktúra üzemeltetése. A feladatkihelyezés hatására összevonták a Cégcsoport leányvállalatainál addig egymástól függetlenül működő belső rendszereket és az azokat működtető informatikai szakembergárdát, továbbá egységesítették az eltérő alkalmazásokat és szoftverkörnyezetet. Így emelkedett a szolgáltatás színvonala, hatékonyabbá vált a meglévő infrastruktúra kihasználtsága, és a beszerzési piacon is javult a Cégcsoport pozíciója. Az átszervezés hatására a KFKI Cégcsoport működésének színvonala és költséghatékonysága is nőtt. Egy ilyen magas szintű humán- és infrastruktúra-kapacitás létrejöttével az EVOLIT rendelkezésére állt az a professzionális szaktudás és képesség, amely lehetővé tette a külső piac felé is működtetési és outsourcing szolgáltatások nyújtását – magyarázza Kasza Tamás, az EVOLIT értékesítési igazgatója. A KFKI leányvállalata ma már több mint 1000 felhasználót támogat.
Az EVOLIT a piaci szereplők széles köre számára kínálja szolgáltatásait kezdve az IT-n belül egy-egy részterület – szerver, desktop, levelezési rendszer vagy helpdesk – működtetésének átvállalásától egészen a teljes eszközpark és humánkapacitás átvételéig. Ha egy vállalat az EVOLIT-ra bízza rendszerének üzemeltetését, többé nem fordulhat elő, hogy bizonytalan ideig áll a munka, vagy éppen a rendszergazda nem ér rá a hibát elhárítani. Erre garancia az SLA (service level agreement), amely írásban rögzíti az ügyfél felé a szolgáltatási szinteket. A paramétereket testreszabottan határozzák meg: minden vállalatnál azon üzleti folyamat támogatása élvez prioritást, amely ott a legfontosabb. Ezáltal minden hibát garantáltan úgy és annyi idő alatt hárítanak el, ahogyan arról a felek megállapodtak. Sőt a szerződés még a rendelkezésre állás százalékát is garantálja. A folyamatos rendszerüzemeltetés garanciái a teljesítménymérés, a havi statisztikák, és nem megfelelő teljesítés esetén a szolgáltatási díj visszatérítése. Mindez pedig nem szubjektív módon történik, hanem például a Remedy alapú Service Desk rögzíti az eseményeket, meghatározza a paraméterekhez mérten a teljesítés színvonalát, és ennek alapján a Remedy „kiszámolja” a havidíjat.
Az EVOLIT legnagyobb ereje a rendelkezésre álló szakembergárda, valamint a rugalmas és költséghatékony feladatellátás. A szinergia jelentkezik a szaktudásban és a meglévő infrastrukturális erőforrásban is, a végeredmény pedig a magas színvonalú, költséghatékony feladatellátás – hangsúlyozza Kasza Tamás. Minderre pedig bizonyítékul elég megnézni a KFKI-cégek működését és gyors fejlődését.
EVOLIT Informatikai Szolgáltató Kft.
Cím: 1134 Budapest, Tüzér u. 39–41.
Tel.: 236-6700
Fax: 236-6701
Weboldal: www.evolit.hu
E-mail: [email protected]
Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!
Találkozzunk személyesen!
2024. november 21. 16:00 Budapest
Véleményvezér
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben
Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát
Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba
Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
A Jobbik volt elnöke megerősítette Magyar Péter állítását, hogy a Fidesz titkosszolgálati eszközöket is használ az ellenzék lejáratására
Régi-új szereplő jelent meg a belpolitikai porondon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten
Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt
A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.