EVOLIT Informatikai Szolgáltató Kft.

Cím: 1134 Budapest, Tüzér u. 39–41. Tel.: 236-6700 Fax: 236-6701 Weboldal: www.evolit.hu E-mail: [email protected]

Informatikai gondok nélkül

Az EVOLIT Informatikai Szolgáltató Kft. viszonylag fiatal vállalat. 2001-ben a KFKI Számítástechnikai Rt. azzal a szándékkal hozta létre, hogy a Cégcsoporton belül hatékonyabbá váljon az információtechnológiai infrastruktúra üzemeltetése. A feladatkihelyezés hatására összevonták a Cégcsoport leányvállalatainál addig egymástól függetlenül működő belső rendszereket és az azokat működtető informatikai szakembergárdát, továbbá egységesítették az eltérő alkalmazásokat és szoftverkörnyezetet. Így emelkedett a szolgáltatás színvonala, hatékonyabbá vált a meglévő infrastruktúra kihasználtsága, és a beszerzési piacon is javult a Cégcsoport pozíciója. Az átszervezés hatására a KFKI Cégcsoport működésének színvonala és költséghatékonysága is nőtt. Egy ilyen magas szintű humán- és infrastruktúra-kapacitás létrejöttével az EVOLIT rendelkezésére állt az a professzionális szaktudás és képesség, amely lehetővé tette a külső piac felé is működtetési és outsourcing szolgáltatások nyújtását – magyarázza Kasza Tamás, az EVOLIT értékesítési igazgatója. A KFKI leányvállalata ma már több mint 1000 felhasználót támogat.

Az EVOLIT a piaci szereplők széles köre számára kínálja szolgáltatásait kezdve az IT-n belül egy-egy részterület – szerver, desktop, levelezési rendszer vagy helpdesk – működtetésének átvállalásától egészen a teljes eszközpark és humánkapacitás átvételéig. Ha egy vállalat az EVOLIT-ra bízza rendszerének üzemeltetését, többé nem fordulhat elő, hogy bizonytalan ideig áll a munka, vagy éppen a rendszergazda nem ér rá a hibát elhárítani. Erre garancia az SLA (service level agreement), amely írásban rögzíti az ügyfél felé a szolgáltatási szinteket. A paramétereket testreszabottan határozzák meg: minden vállalatnál azon üzleti folyamat támogatása élvez prioritást, amely ott a legfontosabb. Ezáltal minden hibát garantáltan úgy és annyi idő alatt hárítanak el, ahogyan arról a felek megállapodtak. Sőt a szerződés még a rendelkezésre állás százalékát is garantálja. A folyamatos rendszerüzemeltetés garanciái a teljesítménymérés, a havi statisztikák, és nem megfelelő teljesítés esetén a szolgáltatási díj visszatérítése. Mindez pedig nem szubjektív módon történik, hanem például a Remedy alapú Service Desk rögzíti az eseményeket, meghatározza a paraméterekhez mérten a teljesítés színvonalát, és ennek alapján a Remedy „kiszámolja” a havidíjat.

Az EVOLIT legnagyobb ereje a rendelkezésre álló szakembergárda, valamint a rugalmas és költséghatékony feladatellátás. A szinergia jelentkezik a szaktudásban és a meglévő infrastrukturális erőforrásban is, a végeredmény pedig a magas színvonalú, költséghatékony feladatellátás – hangsúlyozza Kasza Tamás. Minderre pedig bizonyítékul elég megnézni a KFKI-cégek működését és gyors fejlődését.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo