Ha külső sérüléssel érkezik meg a csomagunk, azt haladéktalanul jelezzük a futárnak, aki a kézbesítési okiraton feltünteti a sérülést. Ha csak felbontás után derül ki, hogy sérült vagy hiányos az áru, a kézbesítést követő három munkanapon belül lehetőségünk van erről írásban értesíteni a postai szolgáltatót – ilyenkor kártérítési igényünket is jelezhetjük. Fontos tudni, hogy a postai szolgáltatók kizárólag a csomag kézbesítéséért felelnek, tehát nincs és nem is lehet információjuk a csomag beltartalmáról. Címzettként csak akkor fordulhatunk a postai szolgáltatóhoz, ha a küldemény kezelése, kézbesítése során tapasztaltunk problémát – amennyiben azonban magával a rendelt termékkel vagy a rendelés teljesítésével kapcsolatban van kifogásunk, az eladóhoz kell fordulnunk.
Elképesztő trükkökkel verik át most a vásárlókat
Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés kényelmét, a fogyasztói tudatosság és a kellő körültekintés azonban a virtuális térben shoppingolva is elengedhetetlen. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Hírközlés-felügyeleti Igazgatóságának szakemberei most a kockázatokra figyelmeztetve osztották meg tanácsaikat, hogy a kivételesnek mondott év végi leárazásokkal valóban jól járhassunk.
Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?
Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!
2025. november 26. 15:30
Véleményvezér
A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában