Eladási praktikák kisvállalkozásoknak

Megjelent a szeptemberi Piac & Profit. Az innovatív üzletemberek lapjának mostani számában olvashat csodapékekről, olcsó exporthitelekről, friss üzleti trendekről, vevőfogó módszerekről, kiugró startupról a rengeteg gyakorlati tipp mellett, amellyel hatékonyabbá teheti az üzletét. Tájékozódjon szórakozva a Piac & Profitból!

A tartalomból:

Kenyérbutikok

Három pékség, három stílus. Mindegyik sikeres, pedig egyik sem olcsó. Mindegyik egy-egy álom megvalósulása. A tulajdonos – bármelyik – olyat hozott létre, amire ő vágyott. Aztán a vevők – vagy inkább vendégek – továbbfejlesztették. Azzal, amire ők vágytak.

Digitális szájhagyomány

A kommunikáció befektetés, aminek rövidebb-hosszabb távon az értékesítésben mutatkozik meg a hatása. Interjú Bedy Krisztinával, az Avantgarde Group ügyvezető igazgatójával, aki szerint először is azt kell eldönteni, hogy mit szeretnénk láttatni: a céget, vagy a terméket. Tovább a cikkhez...

 Félre a kockás füzettel a 21. században!

Egyetlen rossz benyomás, és az ügyfél elveszhet. Bár a modern ügyfélkezelési technikák és a technológia ad jó megoldást a problémára, a magyar cégek még mindig nem veszik elég komolyan az ügyfeleiket. Tovább a cikkhez...

Infógrafika: Konténerrel a világ körül

Az áruszállítás maga a világgazdaság vérkeringése. A termékek 90%-a tengeri teherszállító hajókon jut egyik országból a másikba, évente mintegy 20 millió konténerben. A háttérben hatalmas kikötők és komoly logisztika biztosítja, hogy mindenkihez eljussanak a legfelkapottabb termékek.

Google-méretűvé válhat

Hatalmas világcéggé nőheti ki magát alig néhány év alatt a Szőlőőrt gyártó QuantisLabs Kft., amennyiben sikerül több millió eurónyi tőkét bevonni nagyon rövid időn belül. A borászok munkáját hatékonyabbá tevő szenzorhálózaton alapuló növényvédelmi rendszert használják már Chilében és Kaliforniában is. Tovább a cikkhez...

Hogyan árazzunk?

A „legyünk mi a legolcsóbbak” árazási stratégia eredménye a fenntarthatatlan cég. Az akciózáson kívül még legalább 15 mód létezik, amelyek vonzóvá teszik az árainkat ügyfeleink számára. Cikkünkből megtudhatja, melyek ezek.

Pénz van, irány a nagyvilág!

Ma már nem mondhatjuk, hogy az exportra érett cégek ma nem tudnak pénzt találni a külpiacra lépéshez, a sikerhez azonban sokkal több kell.

Változtass a kérdéseiden!

Hogyan válhat a legbosszantóbb beosztott a legfontosabb segítővé? Erről szól Marilee Adams Kérdezz másként, élj másként! című bestsellere.

Spóroljunk a járulékokon!

A járulékokon teljesen legálisan is lehet spórolni.

Bezárultak a kiskapuk

A fuvarozók célja, hogy minél hatékonyabban minél színvonalasabb szolgáltatást kínáljanak az éles versenyben, a megrendelő pedig minél alacsonyabb költségek mellett, minél biztonságosabban és gyorsabban szeretné az áruját eljuttatni egyik pontból a másikba. A telemetria segítségével mindkét igény könnyedén kielégíthető.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo