Kenyérbutikok
Három pékség, három stílus. Mindegyik sikeres, pedig egyik sem olcsó. Mindegyik egy-egy álom megvalósulása. A tulajdonos – bármelyik – olyat hozott létre, amire ő vágyott. Aztán a vevők – vagy inkább vendégek – továbbfejlesztették. Azzal, amire ők vágytak.
Digitális szájhagyomány
A kommunikáció befektetés, aminek rövidebb-hosszabb távon az értékesítésben mutatkozik meg a hatása. Interjú Bedy Krisztinával, az Avantgarde Group ügyvezető igazgatójával, aki szerint először is azt kell eldönteni, hogy mit szeretnénk láttatni: a céget, vagy a terméket. Tovább a cikkhez...
Félre a kockás füzettel a 21. században!
Egyetlen rossz benyomás, és az ügyfél elveszhet. Bár a modern ügyfélkezelési technikák és a technológia ad jó megoldást a problémára, a magyar cégek még mindig nem veszik elég komolyan az ügyfeleiket. Tovább a cikkhez...
Infógrafika: Konténerrel a világ körül
Az áruszállítás maga a világgazdaság vérkeringése. A termékek 90%-a tengeri teherszállító hajókon jut egyik országból a másikba, évente mintegy 20 millió konténerben. A háttérben hatalmas kikötők és komoly logisztika biztosítja, hogy mindenkihez eljussanak a legfelkapottabb termékek.
Google-méretűvé válhat
Hatalmas világcéggé nőheti ki magát alig néhány év alatt a Szőlőőrt gyártó QuantisLabs Kft., amennyiben sikerül több millió eurónyi tőkét bevonni nagyon rövid időn belül. A borászok munkáját hatékonyabbá tevő szenzorhálózaton alapuló növényvédelmi rendszert használják már Chilében és Kaliforniában is. Tovább a cikkhez...
Hogyan árazzunk?
A „legyünk mi a legolcsóbbak” árazási stratégia eredménye a fenntarthatatlan cég. Az akciózáson kívül még legalább 15 mód létezik, amelyek vonzóvá teszik az árainkat ügyfeleink számára. Cikkünkből megtudhatja, melyek ezek.
Pénz van, irány a nagyvilág!
Ma már nem mondhatjuk, hogy az exportra érett cégek ma nem tudnak pénzt találni a külpiacra lépéshez, a sikerhez azonban sokkal több kell.
Változtass a kérdéseiden!
Hogyan válhat a legbosszantóbb beosztott a legfontosabb segítővé? Erről szól Marilee Adams Kérdezz másként, élj másként! című bestsellere.
Spóroljunk a járulékokon!
A járulékokon teljesen legálisan is lehet spórolni.
Bezárultak a kiskapuk
A fuvarozók célja, hogy minél hatékonyabban minél színvonalasabb szolgáltatást kínáljanak az éles versenyben, a megrendelő pedig minél alacsonyabb költségek mellett, minél biztonságosabban és gyorsabban szeretné az áruját eljuttatni egyik pontból a másikba. A telemetria segítségével mindkét igény könnyedén kielégíthető.