Számos vállalat osztozik ebben a vezető szakemberrel, hiszen Magyarország 21 nagyvállalatának támogatása mellett az utóbbi időben sem csökkent a mozgalomhoz csatlakozó vállalatok száma. A média részéről a Viva - és a Story TV, a rádiók közül a Klubrádió, az online médiumok közül pedig a Hírszerző állt a BOM mellé. Szakmai partnerei lettek a civil szervezetnek a Nexus Event rendezvényügynökség, valamint az IMIGe Hungária Kft. és a Happymagnet.
Ezen felül újabb sportszervezetek, a Magyar Vitorlás Szövetség és a Magyarországi Amerikai Futballcsapatok Szövetsége, valamint a Magyar Látássérültek Szövetsége is részese lett az egyre sokszínűbb támogatói palettának.
Az újonnan csatlakozó szervezetek is úgy vélik, Magyarország számára egy hazai rendezésű olimpia megpályázása jelentené azt a közös célt, amely mellé minden állampolgár - politikai, gazdasági, vallási és egyéb hovatartozástól függetlenül - felsorakozhat, hogy hosszútávon a Budapest és az ország váljon a régió központjává.
A BOM célja, hogy Magyarország nagy álmának megvalósításához megteremtse a legfontosabb feltételt, a nemzeti egységet. További célja, hogy elnyerje a döntéshozók támogatását annak érdekében, hogy a Fővárosi Önkormányzat és a Magyar Olimpiai Bizottság - a magyar kormány, valamint a parlamenti pártok teljes egyetértése mellett - elkötelezettséget vállaljon Budapest olimpiai pályázata iránt.