A Nexon közel 3 000 partnerét érinti a cég ügyfélszolgálati tevékenységének átszervezése. A humáninformatikai piacot vezető vállalat tavaly - túllépve a kétmilliárdos forgalmat - 24%-kal növelte bevételeit. A dinamikus bővülés mellett a Nexon az elmúlt években új termékeinek fejlesztésével párhuzamosan alakította ki az egyes - bérügyviteli, humánerőforrás-gazdálkodás, beléptető-rendszer és munkaidő-nyilvántartás - területekre specializálódott ügyfélszolgálati és tanácsadó részlegeit.
Az integrált humánügyviteli rendszerünk egyre szélesebb körben való elterjedésével párhuzamosan ügyfeleink egyre több szolgáltatásunkat veszik igénybe. A kiszolgálásuk a jövőben így hatékonyabban kezelhető egy olyan szervezeti felépítés keretei között, melynek fókuszát ők, és nem a szolgáltatások képezik - ismertette Ocskay Szilárd, a Nexon ügyvezetője. Ezzel az átalakítással alapozza meg a vállalat az egykapus ügyintézést, hogy személyesebb kiszolgálást nyújthasson ügyfeleinek. A július 17-ével létrehozott ügyfélkapcsolati igazgatóság munkáját Gátfalvi Tamás partnerkapcsolati igazgató vezeti.Egykapus ügyintézés a Nexonnál
A gyorsabb és személyesebb kiszolgálás érdekében ügyfélkapcsolati igazgatóságot hozott létre a Nexon, s ezzel megalapozta az egykapus ügyintézést.
Véleményvezér
Hadházy Ákos szerint öt és fél éve tehetetlenkedik az Ügyészség Orbán Viktor fogásza ügyében
Iszonyúan keresik az igazságot az Ügyészségen, csak nem találják.
Rekordot döntött a külföldieknek kiadott magyarországi tartózkodási engedélyek száma
Több tízezer ázsiai érkezett Magyarországra egyetlen év alatt.
Elképesztően nagy minimálbér-emelést terveznek
Jön az ezer euró feletti minimálbér.
Újabb fordulóponthoz érkezett az ukrajnai háború
Egyre durvul a háború.
Épül-szépül az Orbán-család szuper luxus kastélya
Szép vagy, gyönyörű vagy, Magyarország.
Fejenként 600 millió forintról maradtak le a magyar kutatók
A tudáspiacon a nulla eredmény rendszerszintű hibát jelez.