Giacomo Pedranzini, a Kometa 99 Kft ügyvezető igazgatója, a tulajdonosok képviselője a kaposvári húsipari vállalat új hivatását, cégfilozófiáját vázolta fel, nem hallgatva el, hogy Közép-Európa legjelentősebb vállalatává kívánják fejleszteni. Ezt a célt szolgálja egyebek mellett a széles, átgondoltan tervezett termékskála, az új logó, a megújult csomagolás. A küldetés központi eleme: ízletes és egészséges sertéshús-termékek előállítása a hazai piacra és exportra egyaránt, a lehető legjobb minőségben, elegáns kiszerelésben és az árnak megfelelő értékkel. Mindezt a Kométa párosította a hatékonyság, az innováció és a szép hazai környezet megóvásának elveivel. Giacomo Pedranzini hangsúlyozta a hosszú távra tervezés előnyeit is. Egy kérdésre válaszolva mondta el, hogy olasz és spanyol befektetőkkel közösen létrehozott sertéstelepükön, melyet költséghatékonyság, munkahelyteremtés miatt Észak-kelet Magyarországon, Nyíregyháza környékén működtetnek, évi 30 ezer sertést hízlalnak, csak természetes tápanyagokkal, szigorú állategészségügyi felügyelet mellett. Az előállítás minden közvetlen és járulékos költséggel együtt is csak 240-245 forint körül mozgott kilónként.
Kovács László vezérigazgató elmondta többek között, hogy a Kométa volt az első magyar húsfeldolgozó, mely a fejlettebb vevői és szolgáltatói menedzsment érdekében bevezette az SAP rendszert. Az ISO 9001, a HACCP alkalmazása mellett megfelel a legszigorúbb, az USA mezőgazdasági minisztériuma (USDA) és az EU megszabta követelményeknek is. Világszínvonalú, vezető technológiákat alkalmaz a Kométa a feldolgozás és gyártás minden fázisában. Itt többek között utalt a kiemelkedő minőségű prímsonkákra, melyek a világon legmodernebb pácolási technológiával készülnek: a válogatott sertéscombhúsok egy darabban maradnak, mert a páclevet az izomszerkezet egészének megtartásával, tűszúrásos eljárással juttatják be a rostok közé.
A Kemencés Sült Sonka elnyerte a 6. Foodapest Újdonságdíját, valamint a kereskedők szaklapja, a Mai Piac Sikertermék díját is. A könnyen megjegyezhető, a sajátosságukat nevükben is rögtön jelző “Kemencés sült” termékeket 2001 végén vezette be a cég a piacra, elegáns, szép kivitelben - és 2002 nyarára már 68 százalékos piaci részesedést ért el a termékcsaláddal a sültek között. A Kemencés Sültek is, csakúgy, mint az egyedi ízű és megjelenésű Prímsonkák – a Nemes Speck, a Betyár, a Prágai, a Római, a Rácsos és a Gazdag – elnyerték a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet. A kereskedők választása alapján ebben az évben a SIAL nemzetközi élelmiszeripari szakvásáron is, a húskészítmények kategóriájában a Kemencés Sültek képviselték Magyarországot.
Piaci rést célzott meg a Kométa a mini snack szalámikkal is: ez a legkisebb, de igazi magyar szalámifajta. Ezzel a termékkel a fogyasztói szokások változására reagált a kaposvári vállalat. A Kiváló Magyar Élelmiszer védjegy mellett elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat is.
Kedvező fogadtatásra találtak a Kométa prímszalámijai nemcsak Magyarországon, hanem külföldön is, az egyedi arculatú csomagolás is kiemelkedő minőségüket hivatott jelezni.
A Kométa a legnagyobb hazai üzletláncok megbecsült beszállítója, és több, mint 20 országba is eljutnak termékei, a Távol-Kelettől Európa több országáig, ennélfogva az erős forint és a az exporttámogatások eltörlése érzékenyen érintette ezt a céget is.
Kovács László vezérigazgató elmondta többek között, hogy a Kométa volt az első magyar húsfeldolgozó, mely a fejlettebb vevői és szolgáltatói menedzsment érdekében bevezette az SAP rendszert. Az ISO 9001, a HACCP alkalmazása mellett megfelel a legszigorúbb, az USA mezőgazdasági minisztériuma (USDA) és az EU megszabta követelményeknek is. Világszínvonalú, vezető technológiákat alkalmaz a Kométa a feldolgozás és gyártás minden fázisában. Itt többek között utalt a kiemelkedő minőségű prímsonkákra, melyek a világon legmodernebb pácolási technológiával készülnek: a válogatott sertéscombhúsok egy darabban maradnak, mert a páclevet az izomszerkezet egészének megtartásával, tűszúrásos eljárással juttatják be a rostok közé.
A Kemencés Sült Sonka elnyerte a 6. Foodapest Újdonságdíját, valamint a kereskedők szaklapja, a Mai Piac Sikertermék díját is. A könnyen megjegyezhető, a sajátosságukat nevükben is rögtön jelző “Kemencés sült” termékeket 2001 végén vezette be a cég a piacra, elegáns, szép kivitelben - és 2002 nyarára már 68 százalékos piaci részesedést ért el a termékcsaláddal a sültek között. A Kemencés Sültek is, csakúgy, mint az egyedi ízű és megjelenésű Prímsonkák – a Nemes Speck, a Betyár, a Prágai, a Római, a Rácsos és a Gazdag – elnyerték a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet. A kereskedők választása alapján ebben az évben a SIAL nemzetközi élelmiszeripari szakvásáron is, a húskészítmények kategóriájában a Kemencés Sültek képviselték Magyarországot.
Piaci rést célzott meg a Kométa a mini snack szalámikkal is: ez a legkisebb, de igazi magyar szalámifajta. Ezzel a termékkel a fogyasztói szokások változására reagált a kaposvári vállalat. A Kiváló Magyar Élelmiszer védjegy mellett elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat is.
Kedvező fogadtatásra találtak a Kométa prímszalámijai nemcsak Magyarországon, hanem külföldön is, az egyedi arculatú csomagolás is kiemelkedő minőségüket hivatott jelezni.
A Kométa a legnagyobb hazai üzletláncok megbecsült beszállítója, és több, mint 20 országba is eljutnak termékei, a Távol-Kelettől Európa több országáig, ennélfogva az erős forint és a az exporttámogatások eltörlése érzékenyen érintette ezt a céget is.