Diákvállalkozások bemutatkozása

Új vállalkozások jelentek meg a magyar piacon, többek között a Zsákusz-Fabrikusz Kft., a Kreatív UjJAM Bt. a Csillámló Hópihék, JAM-BOREE vagy a Kőrös Gyöngye csapata. Hogy kik is ők, kik a diákvállalkozók? Milyen új és egyedi termékekkel drukkoltak elő? Megtudhatják a Junior Achievement Magyarország és a Young Enterprise közös rendezvényén, az országos Diákvállalkozások Kiállításán és Vásárán.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Magyarország valaha volt legnagyobb diákvállalkozások vására lesz a Lurdy-Házban 2002. december 14-én 10.00-15.00 óra között, ahol 11 város képviseletében 82, 8-19 éves diákokból álló diákvállalkozás mutatja be és árulja termékeit, versenyzik az 5 kategóriában meghirdetett címekért (Legjobb diákvállalkozás, Legjobb eladó, Legötletesebb termék, Legjobb logo, Leghatásosabb marketing munka). Most először hirdetjük meg a “A versenytársak megbecsülése” díjat, a csapatok saját maguk választják ki az általuk legfelkészültebbnek, legötletesebbnek és legügyesebbnek tartott diákvállalkozást.

A vásár célja, hogy a diákoknak lehetőségük legyen arra, hogy a saját készítésű termékeiket valódi, piaci körülmények között mutathassák be és árusíthassák.

A versenyző általános- és középiskolás diákok mindegyike a JAM oktatási programon keresztül ismerkedik meg a vállalkozás alapításának, működtetésének szabályaival, fortélyaival. A diákok a tanár segítségével a tanórákon megismerkednek az üzlet elméletével, egy számítógépes szimulációs programon keresztül, minden kockázat nélkül kipróbálhatják a vállalkozás piaci stratégiáit.

A program "csúcsa", amikor a tanulók élesben vállalkoznak. Ők állíthatnak elő termékeket vagy nyújtatnak valamilyen szolgáltatást. A diákok menedzselik a vállalkozást, maguk közül választanak elnököt, vezető tisztségviselőket, ötleteik megvalósítása által eddig nem ismert sikereket érhetnek el.

A diákvállalkozási program célja, hogy segítse a közösségben való gondolkodás kialakulását, hogy a vállalkozás résztvevői egymásért felelősek legyenek, de ugyanakkor önálló és felelősségteljes döntéseket is tudjanak hozni.

A lelkes vállalkozók, nemcsak ötletes termékekkel, egyedi karácsonyi dísztárgyakkal várják a látogatókat, de a vásárlóik szórakoztatásáról is gondoskodnak. A Lurdy-Ház színpadán a diákvállalkozók egy másik oldalukat is megmutatják, karácsonyi hangulatú műsorral tánccal, énekkel színesítik a programot.

A Junior Achievement Magyarország célja elméleti és gyakorlati ismeretek oktatása diákoknak a piac által ösztönzött gazdaságok fontosságáról, a vállalkozások szerepéről és a gazdaság saját jövőjükre gyakorolt hatásáról.

További információ kérhető: Jávorszky Iván, ügyvezető igazgató, Junior Achievement Magyarország, Tel.: 30/9489-610.

Véleményvezér

Sok nagy okos már világháborút lát

Sok nagy okos már világháborút lát 

Az orosz ballisztikus rakéta bevetése egy teszt volt.
Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat

Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat 

A büntetés mértéke nevetséges.
Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo