Az ügyintézést követően a lezárás tényéről e-mailben fogjuk tájékoztatni.
Nesze semmi fogd meg jól, azóta persze megint semmi. Időközben, január elején megjött a Fővárosi Csatornázási Művektől a vízhasználat alapján kiszámolt csatornadíj, ami ahogy várható volt jóval magasabb lett a csőtörés miatt a szokásosnál. Na gondoltuk, újabb cégnél kezdődik a kálváriánk. Ehhez képest döbbenet, körülbelül 2 perc alatt tudtuk rendezni a problémát. Felhívtuk az ügyfélszolgálatot, a kisasszony belekukkantott a számítógépbe, és látta, hogy valóban szokatlanul magas a számlánk. Elmondta, milyen dokumentumokat kér, így elküldtünk interneten egy nyilatkozatot, a fotókat, a gyorsszolgálat jegyzőkönyvét, a számlát és már jött is vissza a jóváírás. Sőt, még meg is kértek minket, hogy értékeljük munkájukat. Csupa ötöst adtunk. Szóval így is lehet ügyet intézni. Ugyanabban az országban, ugyanaz az eset, csak két különböző szolgáltató. Nem értem, legalább egymástól tanulhatnának a közműszolgáltatók, ha egyedül nem megy.