Az árfolyam-ingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus bevételek 3,3 százalékkal nőttek a vizsgált időszakban. A vállalat átlagosan 2,8 százalékkal növelte termékei árát.
Fotó: DepositPhotos.com
A januártól szeptember végéig tartó időszakban a Nestlé bevétele Amerikában 4,8 százalékkal, 25,29 milliárd frankra, Ázsiában, Afrikában és a csendes-óceáni térségben pedig 2,5 százalékkal, 15,26 milliárd frankra csökkent, míg Európában 2,6 százalékkal, 12,78 milliárd svájci frankra nőtt. A régiókban 2,5 százalékos, 2,7 százalékos, illetve 4,3 százalékos volt az organikus bevételnövekedés.
A Nespresso kávé és kávéfőzők eladása 2,6 százalékkal, 4,71 milliárd frankra emelkedett.
A Nestlé Health Science szegmensben a bevételek 1,4 százalékkal, 4,85 milliárd svájci frankra csökkentek. A víz és prémium italok eladásából származó bevétel 0,4 százalékkal, 2,75 milliárd frankra mérséklődött.
A vállalat portfóliója több mint kétezer márkát foglal magában, köztük a Nescafé, Nesquik, Nestea, Mövenpick, KitKat, Gerber, Maggi, Perrier, S.Pellegrino, Purina és Friskies termékeket, amelyek 188 országban kaphatóak. A vállalat mintegy 277 ezer embert foglalkoztat. (MTI)