Közleményt hozott nyilvánosságra Széles Gábor Ikarusbus nevű vállalkozása azon tények közlésével, hogy 2006 februárjában zajlott le a vállalat visszavásárlás, illetve folytatódik a tradicionális buszgyártás beindítása, külföldi vegyesvállalatok alapítása. A közlemény időben pár órával követte egy hír megjelenését, mely - eszerint - félreérthetően állította, az Ikarus Holding Rt. felszámolásának bekövetkezését. Az eljárást a budapesti Elektro-Ker Szolgáltató Kft. kezdeményezésére indították el, miután a társaság még 2002-ben villamos berendezések szerelését végezte az Ikarus mátyásföldi telephelyén, de nem kapta meg a munka ellenértékét.
Az Ikarusbus vélhetően ezen állításokra reagáló közleményében az is szerepel, hogy a cég több mint 3 milliárd forintos eszközparkkal és több mint 1.2 milliárd forintos saját tőkével rendelkezik, nyereségesen működik és birtokolja mindazon eszközöket, melyek a buszgyártáshoz szükségesek. Ezzel párhuzamosan az elmúlt években kiüresedett, érdemi tevékenységet nem folytató másik cég, az Ikarus Holding Rt. ebben az évben bezárásra kerül. Az Ikarus Holding felszámolása semmiben sem befolyásolja az egyedül csak a nevével rokonságot mutató Ikarusbus céget.Csak névrokonok
Az Ikarusbus nem azonos az Ikarus Hodinggal, az előbbi Széles Gábor februárban visszavásárolt és növekvő, terjeszkedő vállalkozása, az utóbbi ellen viszont eljárás indult.
Véleményvezér

A pofátlanságnak nincs határa, immár Orbán Viktorral reklámoznak egy nyilvánvaló átverést
Ennek aztán ne dőljön be senki.

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek
Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország
Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.