Közleményt hozott nyilvánosságra Széles Gábor Ikarusbus nevű vállalkozása azon tények közlésével, hogy 2006 februárjában zajlott le a vállalat visszavásárlás, illetve folytatódik a tradicionális buszgyártás beindítása, külföldi vegyesvállalatok alapítása. A közlemény időben pár órával követte egy hír megjelenését, mely - eszerint - félreérthetően állította, az Ikarus Holding Rt. felszámolásának bekövetkezését. Az eljárást a budapesti Elektro-Ker Szolgáltató Kft. kezdeményezésére indították el, miután a társaság még 2002-ben villamos berendezések szerelését végezte az Ikarus mátyásföldi telephelyén, de nem kapta meg a munka ellenértékét.
Az Ikarusbus vélhetően ezen állításokra reagáló közleményében az is szerepel, hogy a cég több mint 3 milliárd forintos eszközparkkal és több mint 1.2 milliárd forintos saját tőkével rendelkezik, nyereségesen működik és birtokolja mindazon eszközöket, melyek a buszgyártáshoz szükségesek. Ezzel párhuzamosan az elmúlt években kiüresedett, érdemi tevékenységet nem folytató másik cég, az Ikarus Holding Rt. ebben az évben bezárásra kerül. Az Ikarus Holding felszámolása semmiben sem befolyásolja az egyedül csak a nevével rokonságot mutató Ikarusbus céget.Csak névrokonok
Az Ikarusbus nem azonos az Ikarus Hodinggal, az előbbi Széles Gábor februárban visszavásárolt és növekvő, terjeszkedő vállalkozása, az utóbbi ellen viszont eljárás indult.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből
A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.