„Az EDS megújult szervezeti modelljén belül nagy hangsúlyt fektet a regionális szolgáltató központok kialakítására, melyek között a vasvári Üzleti Folyamat-irányítási Központ fontos szerepet kapott. A 4 éve működő központ nemcsak kimagasló költséghatékonyságával, hanem minőségbiztosítási rendszerével (ISO 9001) is garanciája a szolgáltatások stabilitásának és növekedésének.” – hangsúlyozta Wessely István a központ igazgatója.
A vasvári központ ügyfelei (General Motors, IATA, ThyssenKrupp) részére feldolgozandó adatmennyiség nagymértékű növekedésével az EDS 2001 közepén kapacitás-bővítésbe kezdett. A beruházást a Vasvár melletti Rábahídvég községben valósította meg, ahol a helyi önkormányzattól bérli új épületét. 2002 januárjában megtörtént a központ tesztelése, február 1-én az épület műszaki átadása, majd február 4-től 10 dolgozóval megkezdődött az új épületben a munka.
Jelenleg 30 fővel üzemel a központ, amely főként a IATA jegy-feldogozását, adatrögzítését, adatellenőrzését, osztályozását és output disztribúcióját végzi. Az új központban döntően helyi vagy környékbeli munkaerőt foglalkoztat az EDS, ami a Nyugat-Magyarországon viszonylag
Az EDS megnyitja új adatfeldolgozó központját Rábahídvégen
Az EDS üzleti folyamat-irányítási üzletágának volumennövekedése és a jövőbeli ügyfelek kiszolgálásának biztosítása indokolta az új beruházást. A helyi önkormányzat és az EDS közös beruházásában megépített irodaház értéke meghaladja a 120 millió forintot és 75 új számítógépes munkahely elhelyezését biztosítja.
Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében
A ketchup ártalmatlannak bizonyult.

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra
Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.

Atrocitás érte a prágai magyar nagykövetséget, miután Orbán Viktor az oroszok győzelméről beszélt
Orbán Viktor ellenszenves Európában.

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak
Bajban a kulturális és innovációs miniszter.