„Az EDS megújult szervezeti modelljén belül nagy hangsúlyt fektet a regionális szolgáltató központok kialakítására, melyek között a vasvári Üzleti Folyamat-irányítási Központ fontos szerepet kapott. A 4 éve működő központ nemcsak kimagasló költséghatékonyságával, hanem minőségbiztosítási rendszerével (ISO 9001) is garanciája a szolgáltatások stabilitásának és növekedésének.” – hangsúlyozta Wessely István a központ igazgatója.
A vasvári központ ügyfelei (General Motors, IATA, ThyssenKrupp) részére feldolgozandó adatmennyiség nagymértékű növekedésével az EDS 2001 közepén kapacitás-bővítésbe kezdett. A beruházást a Vasvár melletti Rábahídvég községben valósította meg, ahol a helyi önkormányzattól bérli új épületét. 2002 januárjában megtörtént a központ tesztelése, február 1-én az épület műszaki átadása, majd február 4-től 10 dolgozóval megkezdődött az új épületben a munka.
Jelenleg 30 fővel üzemel a központ, amely főként a IATA jegy-feldogozását, adatrögzítését, adatellenőrzését, osztályozását és output disztribúcióját végzi. Az új központban döntően helyi vagy környékbeli munkaerőt foglalkoztat az EDS, ami a Nyugat-Magyarországon viszonylag
Az EDS megnyitja új adatfeldolgozó központját Rábahídvégen
Az EDS üzleti folyamat-irányítási üzletágának volumennövekedése és a jövőbeli ügyfelek kiszolgálásának biztosítása indokolta az új beruházást. A helyi önkormányzat és az EDS közös beruházásában megépített irodaház értéke meghaladja a 120 millió forintot és 75 új számítógépes munkahely elhelyezését biztosítja.
Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?
Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!
2025. június 25. 15:30
Véleményvezér

Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek
A lengyelek hírét sem hallották az ukrán maffiának.