Az Avon tanácsadói hálózat bevált

Az Avon Cosmetics Hungary Kft. a 11 éves fennállásának egyik legeredményesebb évét zárta. Belföldi értékesítésének nettó árbevétele brosúra áron meghaladta a 19 milliárd forintot, amely az előző évihez képest 31%-os növekedést jelent - nyilatkozta Hulik József, a cég gazdasági igazgatója.

Az Avon piaci részesedése a 2000. évet elemző piackutatási adatok szerint 16,6% volt, s ez az arány a 2001-es évben feltehetően tovább nőtt.
Az elért eredmény elsősorban az 59 ezer Avon-tanácsadónőnek köszönhető, akik az ország minden táján megfelelő szakértelemmel és elkötelezettséggel szolgálják ki azt a 6,6 millió vevőt, akik vásárlásaik során az Avon termékeit részesítik előnyben. Az Avon-tanácsadónői hálózat erejét mi sem bizonyítja jobban, minthogy az Avon nagyobb forgalmat ért el a hazai piacon, mint az összes többi közvetlen értékesítő cég együttvéve.

Poncsák Péter, az Avon stratégiai igazgatója arról számolt be, hogy az Avon Cosmetics Hungary fontos stratégiai szerepkört lát el a közép-kelet-európai régióban, hiszen a magyarországi központból látják el a cseh, a szlovák és a szerb piacot, s várhatóan az év végéig újabb két piac lép be az ellátandók körébe.
Azt is elmondta, hogy a legfrissebb piackutatási adatok alapján 2001-es év áttörő sikere, hogy az Avon a test- és bőrápolószerek piacán megelőzte legfőbb versenytársát, a Níveát is.
Az eredményekben természetesen benne vannak az Avon stratégiai erőfeszítései is. Az Avon üzleti tevékenységében egyre nagyobb szerepet kapnak a globális termékek a globális hirdetési előírások alapján megtervezett hazai médiakampányok s az internet, mint egyre fontosabb kommunikációs eszköz. A szeptemberben bevezetett három Avon-honlap óriási sikert aratott, nemcsak informatív értéke miatt, hanem technikai eszközként is. Az eltelt rövid idő alatt a tanácsadónők 8 %-a döntött úgy, hogy ezentúl az interneten keresztül küldi el megrendelését az Avonhoz.
Ugyancsak az internet az egyik fóruma az Avon és a fiatalság közötti kommunikációnak. A WellUnic Interaktív által elkészített Color Trend termékoldalon a termékek részletes bemutatása mellett az érdeklődő tinik hasznos tanácsokat kaphatnak, megismerhetik az aktuális trendeket, valamint kiválaszthatják a személyiségükhöz és az alkalomhoz illő sminkszereket.
Az állandó mozgásban lévő oldal mellett a Color Trend online kampánya is működik.
A cég filozófiájából következően fontos szerepet kapnak a cég életében a nők szociális és egészségügyi helyzetének javítása érdekében született programok, mint az Avon Női Világfutás, a mellrák elleni küzdelem vagy az Avon egynapos gyaloglás az életért. A jótékony célú gyaloglást második alkalommal rendezi meg a cég, 2002. június 9-én.

Véleményvezér

Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát

Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát 

Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő ismét utolérte a Mészáros házaspárt.
Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely

Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely 

Nem nyugszik a főpolgármester.
Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak

Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak 

Nyelvi botlás lehetett csak.
Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo