Az Avon tanácsadói hálózat bevált

Az Avon Cosmetics Hungary Kft. a 11 éves fennállásának egyik legeredményesebb évét zárta. Belföldi értékesítésének nettó árbevétele brosúra áron meghaladta a 19 milliárd forintot, amely az előző évihez képest 31%-os növekedést jelent - nyilatkozta Hulik József, a cég gazdasági igazgatója.

Az Avon piaci részesedése a 2000. évet elemző piackutatási adatok szerint 16,6% volt, s ez az arány a 2001-es évben feltehetően tovább nőtt.
Az elért eredmény elsősorban az 59 ezer Avon-tanácsadónőnek köszönhető, akik az ország minden táján megfelelő szakértelemmel és elkötelezettséggel szolgálják ki azt a 6,6 millió vevőt, akik vásárlásaik során az Avon termékeit részesítik előnyben. Az Avon-tanácsadónői hálózat erejét mi sem bizonyítja jobban, minthogy az Avon nagyobb forgalmat ért el a hazai piacon, mint az összes többi közvetlen értékesítő cég együttvéve.

Poncsák Péter, az Avon stratégiai igazgatója arról számolt be, hogy az Avon Cosmetics Hungary fontos stratégiai szerepkört lát el a közép-kelet-európai régióban, hiszen a magyarországi központból látják el a cseh, a szlovák és a szerb piacot, s várhatóan az év végéig újabb két piac lép be az ellátandók körébe.
Azt is elmondta, hogy a legfrissebb piackutatási adatok alapján 2001-es év áttörő sikere, hogy az Avon a test- és bőrápolószerek piacán megelőzte legfőbb versenytársát, a Níveát is.
Az eredményekben természetesen benne vannak az Avon stratégiai erőfeszítései is. Az Avon üzleti tevékenységében egyre nagyobb szerepet kapnak a globális termékek a globális hirdetési előírások alapján megtervezett hazai médiakampányok s az internet, mint egyre fontosabb kommunikációs eszköz. A szeptemberben bevezetett három Avon-honlap óriási sikert aratott, nemcsak informatív értéke miatt, hanem technikai eszközként is. Az eltelt rövid idő alatt a tanácsadónők 8 %-a döntött úgy, hogy ezentúl az interneten keresztül küldi el megrendelését az Avonhoz.
Ugyancsak az internet az egyik fóruma az Avon és a fiatalság közötti kommunikációnak. A WellUnic Interaktív által elkészített Color Trend termékoldalon a termékek részletes bemutatása mellett az érdeklődő tinik hasznos tanácsokat kaphatnak, megismerhetik az aktuális trendeket, valamint kiválaszthatják a személyiségükhöz és az alkalomhoz illő sminkszereket.
Az állandó mozgásban lévő oldal mellett a Color Trend online kampánya is működik.
A cég filozófiájából következően fontos szerepet kapnak a cég életében a nők szociális és egészségügyi helyzetének javítása érdekében született programok, mint az Avon Női Világfutás, a mellrák elleni küzdelem vagy az Avon egynapos gyaloglás az életért. A jótékony célú gyaloglást második alkalommal rendezi meg a cég, 2002. június 9-én.

Véleményvezér

Hadházy Ákos szerint öt és fél éve tehetetlenkedik az Ügyészség Orbán Viktor fogásza ügyében

Hadházy Ákos szerint öt és fél éve tehetetlenkedik az Ügyészség Orbán Viktor fogásza ügyében 

Iszonyúan keresik az igazságot az Ügyészségen, csak nem találják.
Rekordot döntött a külföldieknek kiadott magyarországi tartózkodási engedélyek száma

Rekordot döntött a külföldieknek kiadott magyarországi tartózkodási engedélyek száma 

Több tízezer ázsiai érkezett Magyarországra egyetlen év alatt.
Elképesztően nagy minimálbér-emelést terveznek

Elképesztően nagy minimálbér-emelést terveznek 

Jön az ezer euró feletti minimálbér.
Újabb fordulóponthoz érkezett az ukrajnai háború

Újabb fordulóponthoz érkezett az ukrajnai háború 

Egyre durvul a háború.
Épül-szépül az Orbán-család szuper luxus kastélya

Épül-szépül az Orbán-család szuper luxus kastélya 

Szép vagy, gyönyörű vagy, Magyarország.
Fejenként 600 millió forintról maradtak le a magyar kutatók

Fejenként 600 millió forintról maradtak le a magyar kutatók 

A tudáspiacon a nulla eredmény rendszerszintű hibát jelez.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo