Az Auchan már Székesfehérvárott is

Az Auchan, 4 kontinens 15 országában jelen lévő francia hipermarketlánc november 26-án Székesfehérváron is felavatta negyedik magyarországi, és egyben az első vidéki hipermarketjét. Az áruház 2001. november 28-án 9 órától várja első vásárlóit. Az Auchan 10 milliárd forintot invesztált a bevásárlóközpont építésébe és a hozzá kapcsolódó infrastrukturális fejlesztésekbe, ezzel a vállalat magyarországi befektetései meghaladják az évi 30 milliárd forintot.

“Ma felavatott áruházunkkal a helyi lakosság vásárlóerejének, életkörülményeinek és közérzetének javításához, továbbá Székesfehérvár térségének gazdasági és infrastrukturális fejlesztéséhez kívánunk hozzájárulni” – mondta a megnyitón Jean Paul Filliat, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatója.

A székesfehérvári régió forgalmas csomópontjánál, a Budapestet a Balatonnal összekötő M7-es gyorsforgalmi autópálya és a 63. számú főút találkozásánál felépült bevásárlóközpont építési munkálatai áprilisban kezdődtek, s rekord gyorsasággal folytak. Az építkezés több, mint 500 főnek adott munkát. Az Auchan eddigi politikájának megfelelően az áruház tervezését és építését magyar vállalkozók végezték. A tervezési munkák lebonyolítása a FŐBER Rt. feladata volt. A genarálkivitelezői szerződést pályázat útján a Magyar Építő Rt. nyerte el; a kivitelezést a Magyar Építő Rt. az Alba Régia Rt.-vel végezte társvállalkozásban.

Az Auchan Székesfehérvár bevásárlóközpont épületének alapterülete 22.000 négyzetméter, melyből a hipermarket eladótere 10.000 m2. A vonzáskörzet legolcsóbb kínálatának megteremtésével az áruház a magyar vásárlók igényeinek maradéktalan kielégítését célozza meg. A székesfehérvári üzletek jelenlegi kínálatához képest széles lesz a választék az informatika, a szórakoztató elektronika, a háztartási elektromos gépek és az illatszerek területén. Az áruház friss élelmiszereket árusító részlege külön étkezősarokkal, saját pékséggel és cukrászattal is kedveskedik a vásárlóknak. A Balaton és a Velencei tó közelsége miatt nagyon erős nyári szezonalitásra számítanak. A hipermarket 37 egységből álló pénztársorával szemben található, 1.650 m2 területű üzletsoron több mint 20 kiskereskedő kínálja majd a termékek és szolgáltatások széles skáláját. Itt nyílik egy önálló vendéglátó udvar is, ahol 5 vendéglátó egység várja a vásárlókat. Az 1.150 férőhelyes, ingyenes, őrzött parkoló is a vásárlók kényelmét szolgálja. Az Auchan méltó hangsúlyt fektetett az egész komplexum esztétikai megjelenésére és a helyi környezetbe való optimális beillesztésére. A hipermarket mintegy 400 munkatársat foglalkoztat. Ezen túlmenően további 100 fő alkalmazására nyílik lehetőség a bevásárlóközpontban lévő szaküzletekben és kiskereskedelmi egységekben.

Magyarországon az Auchan csoport 1996 óta van jelen. Az 1998-ban megnyílt, éppen most bővített budaörsi áruház, majd a 2000 augusztusában átadott soroksári hipermarket sikere megalapozta az Auchan további magyarországi terjeszkedését, melynek következő állomása a Dunakeszin 2001. október 24-én felavatott Auchan Tópart bevásárlóközpont volt. A terjeszkedés első fázisában a francia cég a fővárosra és vonzáskörzetére koncentrál, de közben vidéki terjeszkedését is megkezdte székesfehérvári bevásárlóközpontjával és a jövő év elején megnyíló kecskeméti áruházzal. Az éves szinten több mint 30 milliárd forint értékű beruházásaival az Auchan kiemelkedően fontos szerepet játszik a magyarországi francia befektetők között. A Magyarországon szerzett kedvező üzleti tapasztalatok, valamint a magyar gazdaság töretlen fejlődésében való bizalom alapján az Auchan vezetésének az a célja, hogy az elkövetkező 5 év alatt további 15-17 kereskedelmi központot építsen, egyenként 10-40 hektáron elterülő területen.

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo