"Magyarországi eredményeink is jól tükrözik az egész Csoport sikereit. Ez az átszervezés lehetővé teszi versenyképességünk növelését, megnyitja az utat dinamikus fejlődésünk előtt s látni engedi elkötelezettségünket a magyar gazdaság, vásárlóink és partnereink iránt." - mondotta Jean Paul Filliat, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatója.
Az Auchan 1996. óta van jelen Magyarországon. Első áruházát Budaörsön nyitotta meg 1998. tavaszán, a kilencediket pedig tavaly szeptemberben Albertfalván. Terjeszkedésének első szakaszában a vállalat a főváros környékére koncentrált, de ezzel párhuzamosan megkezdte vidéki hálózatának kiépítését is a székesfehérvári (2001.) és a kecskeméti (2002.) áruház megnyitásával. A vállalat tervei szerint, 2008-ra 17-20 egységből álló hálózatot fog üzemeltetni.
Az alapítása óta eltelt 44 év alatt az Auchan a világ egyik legjelentősebb kiskereskedelmi csoportjává vált. Első egysége (Roubaix, 1961.) megnyitásának pillanatától az Auchan folyamatosan növekedett és ma már szerte a világon, 11 országban van jelen és 165 000 főt foglalkoztat. Az Auchan "vállalati terv" vállalkozói hozzáálláson, a vásárlók igényeinek kielégítésén és hatalom-megosztáson alapszik. A Csoport folyamatos növekedése 25 hipermarket (ezekből egy magyarországi), és 13 szupermarket megnyitását eredményezte 2004-ben. A Csoport jelenleg összesen 346 hipermarketet, 631 szupermarketet és 269 üzletsort működtet világszerte.