A www.magyarország.hu oldalon az APEH eBEV rendszerébe bejelentkezve eddig csak az elektronikus formában kiadott adó-, együttes adóigazolások eredetiségének illetőleg hitelességének ellenőrzésére volt lehetőség. 2008. június 9-től ugyanezen rendszerbe belépve elvégezhető a papíralapon kiadott adó-, együttes adó-, jövedelem- és illetőségigazolások eredetiségének az ellenőrzése is - áll az APEH Dél-alföldi Regionális Igazgatóságának közleményében. (Az idei évtől már a fizetési könnyítésre és mérséklésre irányuló kérelmet is be lehet nyújtani elektronikusan az adóhatósághoz.)
Az igazolások eredetiségének lekérdezéséhez a lekérdezőnek csak Ügyfélkapu regisztrációval kell rendelkeznie, melyet az Okmányirodákban lehet elvégezni. Az elektronikus formában kiadott adó- és együttes adóigazolások legkésőbb az igazolás kiadását követő naptól, a papíralapon kiadott adó-, együttes adó-, jövedelem- és illetőségigazolások legkésőbb a kiadásukat követő második naptól ellenőrizhetők.
Az ellenőrzés a kiadott igazolás ügyiratszáma és az igazolás kelte alatt található Ellenőrzési azonosító segítségével történik. Felhívjuk a figyelmet, hogy a lekérdezések naplózásra kerülnek és az igazolás tulajdonosa jogosult megtekinteni a lekérdezés végrehajtásának időpontját és a lekérdező nevét.